Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zondag dusnicky zei:Heb vorige week ook een doos gehaald. 1tje verkocht aan ForceRecon. Als het een paar graden warmer wordt gaat ie op de q 8)
Dominique zei:Wat bedoel je met " verknoeid" ? Ik snap het niet? Was het vlees niet goed?
coelho zei:Hoe ziet een doos met 9kg procureur eruit? 3 stukken van ca 3kg of hanteert Makro een andere verdeling?
coelho zei:Hoe ziet een doos met 9kg procureur eruit? 3 stukken van ca 3kg of hanteert Makro een andere verdeling?
maussie1982 zei:3x3 en per stuk gevacumeerd
Langste houdbaarheid??maussie1982 zei:Ik ben voor 8,1 kilo gegaan met de langste houdbaarheid
ChrisMaes zei:Zondag dusnicky zei:Heb vorige week ook een doos gehaald. 1tje verkocht aan ForceRecon. Als het een paar graden warmer wordt gaat ie op de q 8)
DanBras zei:Ik heb de aanbieding van de Makro (Delft) vandaag ook gehaald en is in totaal 8.7kg bij elkaar. Even nog gekeken op alle dozen die er lagen en het gewicht lag tussen de 7.1kg en 8.7kg voor 3 procureurs.