BasBQ
Beef en Steak

Procureur in de aanbieding

loop hier met dezelfde gedachte te spelen Mike.... ;)
 
Net wat flessen Grand Marnier bij de makro gekocht a ?10 per fles (700ml) en zag de procureur liggen. Niet meegonomen aangezien ik niet wist of het wat was. Toch maar nog een keer terug rijden :)

Wat is het verschil tussen procureur en varkensnek, is toch het zelfde?
 
Ja, varkensnek en procureur zijn hetzelfde. Het een klinkt alleen wat chiquer
 
Heb vorige week ook een doos gehaald. 1tje verkocht aan ForceRecon. Als het een paar graden warmer wordt gaat ie op de q  8)
 
dat mag bij dit weer/deze temperatuur ook al hoor  ;)
Ik stookte mijn WSM enkele weken geleden voor de PP tijdens dat gruwlijke koude weekend....extra dimensie gaf dat  :D
 
Dominique zei:
Wat bedoel je met " verknoeid" ? Ik snap het niet? Was het vlees niet goed?

Nee, erger.
Die tientjes bleken uiteindelijk bedorven.

:(
 
Hoe ziet een doos met 9kg procureur eruit? 3 stukken van ca 3kg of hanteert Makro een andere verdeling?
 
coelho zei:
Hoe ziet een doos met 9kg procureur eruit? 3 stukken van ca 3kg of hanteert Makro een andere verdeling?

3x3kg dat klopt.
 
in amsterdam zijn ze ook per stuk te krijgen, dus stukken van +2.5 kg.
 
3x3 en per stuk gevacumeerd

coelho zei:
Hoe ziet een doos met 9kg procureur eruit? 3 stukken van ca 3kg of hanteert Makro een andere verdeling?
 
Dit wordt een druk weekend ;) Sate maken, PP halen en maken, kroketten draaien, misschien eens een poging doen om wat anders te doen met de PP maar dat spookt nog door mijn hoofd en moet ik nog uitdenken. Bedankt voor het delen, op naar de Makro.
 
Doosje ligt al in de vriezer, binnenkort maar eens eerste 1ste sessie PP doen.
 
Ik heb de aanbieding van de Makro (Delft) vandaag ook gehaald en is in totaal 8.7kg bij elkaar. Even nog gekeken op alle dozen die er lagen en het gewicht lag tussen de 7.1kg en 8.7kg voor 3 procureurs.
 
Ik ben voor 8,1 kilo gegaan met de langste houdbaarheid :)
 
maussie1982 zei:
Ik ben voor 8,1 kilo gegaan met de langste houdbaarheid :)
Langste houdbaarheid??
De THT datum bij mij was 28-juli-2014, maar je gelooft toch niet echt dat het die datum gaat halen h??! ;)
 
Was ook niet serieus, smilie moest een ;-) zijn ;-)
 
ChrisMaes zei:
nicky zei:
Heb vorige week ook een doos gehaald. 1tje verkocht aan ForceRecon. Als het een paar graden warmer wordt gaat ie op de q  8)
Zondag dus ;)

Jep, daar ligt ie dan:

buzujehu.jpg
 
DanBras zei:
Ik heb de aanbieding van de Makro (Delft) vandaag ook gehaald en is in totaal 8.7kg bij elkaar. Even nog gekeken op alle dozen die er lagen en het gewicht lag tussen de 7.1kg en 8.7kg voor 3 procureurs.

BAM, smoker aanstoken!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan