BasBQ
Beef en Steak

Procureur in de aanbieding

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
Zojuist in de Makro folder gezien dat komende week de procureur in de aanbieding is @ Euro 3,95 excl. btw
Mooi prijsje.... ;)


PPreclame_zpsd8b924b9.jpg
 
Ik gooi er net ??n in het ei, kan ik mooi de voorraad weer aanvullen :)
 
De mijne vorige week had ik bij Sligro gekocht, zijn de procureurs van Makro OK?
Fijne Pasen overigens en voor vanmiddag smakelijke PP!
 
Van de Makro zijn ze vrij constant van kwaliteit, die diepvries procureurs. Bij de Sligro wil dat nog wel eens wisselen.
 
De kwaliteit van de makro diepvries procureurs is prima, ik ga er van de week ook maar weer een paar halen want naast PP kun je er ook lekkere worst van maken.
 
daar breng je me op een idee Nosmo, kan ik de "ebay"-Porkert 8 ook eens gaan uitproberen (en worst maken voor de eerste keer)
 
heb gisteren eentje gekocht bij de Hanos. Kost daar EUR 5,30 per kilo niet in de aanbieding. Deze zien er beter uit als de procureurs van de macro
 
Wil/kun je fotootje maken en laten zien?
 
hij is nu in de vriezern. heb foto van onze nieuwe vleesvoorraad, daar zie je hem gedeeltelijk

Photo30-03-13150900_zpsc66cc419.jpg
 
Grrrrrrrr

Vorige week vrijdag 8.5 kg gehaald, 20 tientjes verknoeid...
Volgende week bavet 3 euro per kg goedkoper, 15 euro verknoeid
Ierse Picanha in de aktie, 11 euro per kg ipv 19 voor de usa versie, 40 euro verknoeid.

:(

nou, gelukkig was de Sucade een tientje per kg
Alleen die was op, er lagen er nog maar 2
Dus 1 voor mij en 1 voor een vriend.
Voordeel 2.2 x 4 euro...

Saldo: -66 euro..... :mad:
 
Poetsertje zei:
Grrrrrrrr
Vorige week vrijdag 8.5 kg gehaald, 20 tientjes verknoeid...

Ik denk dat je een rekenfoutje maakt  :D
 
Wat bedoel je met " verknoeid" ? Ik snap het niet? Was het vlees niet goed?
 
hahaha ik lig in een deuk Dominique, super woordspeling van je :D
 
Woehoe!! Volgende week ff naar Barendrecht rijden :) ( of fietsen, klein stukje) zouden ze ook kolen oid hebben? Alles is op :(
 
Laatste keer dat ik bij de Macro kwam waren ze alle bbq spullen aan het klaar zetten (3 weken geleden), dus dan hebben ze ook kolen. Ik zou ze echter gewoon online bestellen met 'onze' kortingsactie (zie huishoudelijk).
 
RedFox zei:
hahaha ik lig in een deuk Dominique, super woordspeling van je :D
Ik ben soms grappig ;)
 
Ik had het gezien er heb er al twee gepuld in de vriezer liggen.
 
Ok heb net de ribs in de vriezer en de laatste PP is weer op komt dus weer prima uit. Nu nog een grotere vriezer in de aanbieding  ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan