- Berichten
- 218
Als ik zo door de mail lees. (werk veel met branders / Ketels atmosferisch en overdruk) Zit het probleem in het stikken hij kan zijn rookgassen niet kwijt. Waarom word er als afvoer zo'n dunnen pijp met veel weerstand gebruikt? (lage luchtstromen en dus laag kolen verbruik)
Heeft iemand al eens geprobeerd om niet op de luchttoevoer maar op de lucht afvoer een ventilator te zetten. om de lucht er uit te trekken. dan heb je minder wervel winden en zal gevoels matig de rook beter uit het vlam beeld komen.
Want het is een feit dat hij stikt..
Als ik de constructie zo zie zit daar een groot probleem.
Heeft iemand al eens geprobeerd om niet op de luchttoevoer maar op de lucht afvoer een ventilator te zetten. om de lucht er uit te trekken. dan heb je minder wervel winden en zal gevoels matig de rook beter uit het vlam beeld komen.
Want het is een feit dat hij stikt..
Als ik de constructie zo zie zit daar een groot probleem.