De nieuwe Primo staat nu alweer een paar weken in de tuin te schitteren
ik/wij zijn er erg blij mee
De beslissing om een nieuwe Primo te kopen was eigenlijk zo gemaakt, geen moeilijke of ingewikkelde discussies met de CEO/CFO, geen tips of tricks nodig gehad om iemand te overtuigen
ik heb hem 1 vraag gesteld, "Als jij een hele nieuwe BBQ zou willen wat zou je dan willen?"
De keuze was heel snel gemaakt
Het deksel van de oude Primo vond ik inderdaad zwaar maar met 2 handen kon ik het deksel makkelijk open en dicht doen, maar afgelopen jaar is het deksel steeds zwaarder geworden voor mij.
Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik na onderzoeken ten horen gekregen dat de zenuwen in o.a. mijn vingers en handen beschadigd zijn (neuropathie) daardoor heb ik minder gevoel en kracht in mijn vingers en handen, koud en vochtig/nat weer maakt het alleen nog maar erger, hierdoor heb ik het deksel van de oude Primo 2 keer uit mijn handen laten glippen, niet van grote hoogte, maar is niet goed, dat kan eens mis gaan.
De beschadigde zenuwen kunnen niet meer herstellen, daar kan ik niets aan doen maar ik kan wel wat aan de BBQ doen
De nieuwe Primo is echt een schitterende BBQ om te zien
maar het belangrijkste is, Hoe gaat het deksel open ................
Helemaal blij ik kan het deksel met 1 hand open en dicht doen, wat een verschil
hier gaan we nog heel veel jaren plezier van krijgen.
De oude Primo is naar onze goed vriend Rik en wederhelft Irene gegaan en als ik de foto's van hun zo zie dan gaan die er net zoveel plezier aan beleven als dat wij de afgelopen 10 jaar er aan hebben beleefd.