BasBQ
Beef en Steak

Prijsafspraken kamado's

blijf me verbazen over de reactie"s .
het is toch heel simpel in de handel ongeacht welk artikel . inkoop x marge is verkoop . zijn mijn overhead kosten hoger dan de internet winkel heb ik personeel wil ik service verlenen dan zal ik dat moeten calculeren.
Daarom heb ik zo de pest aan handelaren alleen met een internet doorgeef adres . geen overhead geen personeel kleine marges goedkoper als een detailhandelaar met winkel geen kennis in het algemeen van het product .
wil je dus goedkoop kopen en geen nazorg koop dan bij dit soort handelaren .(sjoemelaars)
kies je voor kwaliteit .. nazorg ..assortiments keuze voorlichting en persoonlijk contact koop je producten bij de gevestigde detailhandel en inderdaad daar verschillen de prijzen maar weinig en is de toegevoegde waarde doorslaggevend voor de koop.
sorry voor de preek maar zo denk ik erover.
 
BBQ is nu eenmaal een enorme hype. Ruige hipsters met baard en knot die de meest exclusieve dure stukken vlees maken. En daarbij Instagram en YouTube veroveren. Niet gek dat er overal bedrijven opduiken die nu een graantje mee willen pikken van dit feest. Er zijn zoveel mensen die nu een dikke BBQ willen hebben dat de prijzen gewoon blijven staan.
Wil je het er niet voor betalen, jammer. Er zijn zat anderen die het wel doen. Verkopen we de spullen aan hen.
De prijzen van BBQ vlees zijn ook enorm. Wat vroeger stoofvlees was is nu een rage en kost meer dan kogelbiefstuk. En je Moet er eerst ook nog een halve kilo vet, zeen en anderen krellen afsnijden.

Als je graag een kamado wil hebben. Niet aarzelen en op €100 korting wachten. Gewoon z’n ding kopen en gaan genieten van de hobby. Op die jaren gebruik en kilo’s vlees die je gaan maken is het verschil nihil.
Al die maanden plezier die je mist kost ook wat.
 
de prijs van sommige artikelen worden vanuit de leverancier/fabrikant bepaald. daar heeft de verkoper niets over te zeggen. sterker nog, hij mag soms niet eens korting geven
dit zie je vaak bij zeer populaire artikelen en merken die "een naam hoog te houden hebben".
wat Bram zegt: hak de knoop door en ga lekker genieten van je hobby. Zonde van de tijd om te gaan wachten op een dikke korting die er voorlopig niet komt.

@Bram : heb jij een knotje?
 
Even wachten tot Black friday als je echt serieus korting wil. Of zoals ik heb gedaan, een actie van de Intratuin waardoor ik 20% korting heb gekregen op de Bastard :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan