BasBQ
Beef en Steak

Prettige feestdagen en een gezond nieuwjaar 2021

 
 
 
 

Peter64

Gerijpt
Berichten
4.643
Beste forumleiding, alle forum leden en overige bezoekers
Bij deze wil ik jullie allen bedanken voor de geweldige bijdragen op dit dit jaar.
Ik heb, na mijn inschrijving in maart dit jaar, op dit forum veel mogen leren, kunnen lezen en vaak ook mogen lachen over de geweldige reacties.
Veel creaties hebben mij geïnspireerd.

Ook dank aan de forumleiding die het platform onderhouden, deskundige reacties geven, rookplankjes en mooie borden leveren en soms het eea in het gareel houden.

Voor allen: Prettige kerstdagen, een gezond en Q-rijk nieuwjaar 2021.

1608456011949.png
 
Laatst bewerkt:
Hier wil ik mij volledig bij aansluiten. Al een tijdje lid maar sinds de komst van mijn Masterbuilt weer wat actiever op het forum.
Ik post (jammer genoeg) niet veel gerechten omdat ik de foto's altijd vergeet haha.

Dikke pluim voor iedereen die dit forum tot een succes maakt. Daarnaast wil ik alle leden een jaar vol gloeiende kolen, mooie gerechten maar bovenal goede gezondheid wensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ser
Ook van deze kant de beste wensen voor een goed maar bovenal gezond 2021 met natuurlijk weer veel bbq plezier.

Hans en Nelly.🎅
 
Natuurlijk ook vanuit het midden van’t land
En hopen dat er in 2021 evenementen en dergelijke gedaan kunnen worden in goede gezondheid
 
uiteraard ook vanuit hier voor een ieder het allerbeste gewenst en zeker ook een goede gezondheid.
hopelijk is alles weer snel een beetje normaal
grill on
 
Allen ook vanuit het zonnige zuiden een zalig kerstfeest toegewenst. Maak er een mooi feest van deze kerst.
 
Allemaal een fijne kerst, een goed, voorspoedig en gezond 2021!

Dat het maar klaar moge zijn met die #@!-COVID-19, ik heb het er wel mee gehad. Hopelijk in de zomer weer langzaam terug naar normaal.
 
Ook vanuit de kop van Noord-Holland de allerbeste en smakelijkste wensen!
Dat we nog maar lang en in goede gezondheid deze smakelijke hobby mogen uitoefenen, elkaar inspireren en aanvullen.
 
Fijne jaarwisseling en een smakelijk 2021 toegewenst. Ben nog niet lang lid hier, maar heb erg veel plezier met het forum voor inspiratie, delen en vragen! Erg leuk. Bedankt allemaal👌🏼, en uiteraard special thanks voor de admins en sponsoren die dit mogelijk maken!

5BADB965-3665-48FF-BAC4-176A8381E9E6.jpeg
 
Prachtige collage Tom!
 
Iedereen een goed en gezond 2021 gewenst🍾🥂💋
 
Terug
Bovenaan Onderaan