Beef en Steak

PP zondag

Marieken

Pitmaster
Gisteren kwam mijn man thuis van de sligro met procureur, want dat 'was in de aanbieding'. Het is ruim een jaar geleden dat we pulled pork hadden gemaakt, en daarvoor misschien nog wel langer. Ik moest zelfs even zoeken naar het recept voor 'Marieken's Magic Soul Dust' want ik wist niet meer wat ik in mijn eigen PP rub deed 🙈 maar in de rub gezet, vanochtend op de bbq gedaan, en nu vraag ik me af waarom we dit niet elk weekend doen 😋 heerlijk zo in de tuin rommelen. Ga zo de coleslaw en bbq saus maken ✨

1000053996.jpg

1000054014.jpg

Er lag nog wat laurier op de bbq van de jerk chicken van de vorige run, dat laat ik maar meeroken met 't kersenhout, ruikt fantastisch

1000054001.jpg

Inmiddels issie ingepakt, ik ben alleen vergeten er glaze op te doen. Ik weet ook eigenlijk niet meer of ik dat wel deed? Dat betekent dus dat ik er binnenkort een moet maken mèt glaze natuurlijk 😜

En de bbq saus is nogal pittig, teveel gember of teveel cayennepeper, ik weet het eigenlijk niet echt. Ik vind 'm fantastisch maar vrees dat 't geen allemansvriend is zo. Gelukkig staat er ook nog sweet baby ray op de plank

Terug
Bovenaan Onderaan