Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boldeagle zei:Daar is deze gekookte prut het totaal tegenovergestelde van :-S
Ik kan niet teveel verklappen maar bij de eerst volgende KCBS wedstrijd is onze PP iets anders gemaakt
Geloof dat we dan niet al teveel te vrezen zullen hebbenBoldeagle zei:Ik kan niet teveel verklappen maar bij de eerst volgende KCBS wedstrijd is onze PP iets anders gemaakt
Stennis zei:Leuke aflevering over PP. en een bezoekje bij onze Jord Althuizen!
Mooi om nog eens te horen dat het allemaal "crap" is wat er in de supermarkt ligt.
maar dat wisten wij allemaal natuurlijk al!!
http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2017/30-150507-26-01-2017
DanBras zei:Daarom is het goed dat dit in het daglicht wordt gebracht en dat de gemiddelde consument wordt bedonderd. Want die gemiddelde consument hoort ooit op TV/radio bij een BBQ-programma of zo de term Pulled Pork vallen en denkt dan dit zo in de supermarkt te halen. In de VS hoeven ze het niet te proberen om dergelijke troep onder de naam Pulled Pork te gaan verkopen, want dan hebben ze tegelijk een claim aan hun broek hangen. Pulled Pork is zoals ergens al vermeld geen bereidingswijze maar de naam van een gerecht en dat impliceert low & slow bereidt op een hout(skool)/briketten gestookte BBQ en gerookt met hout. Daar is deze gekookte prut het totaal tegenovergestelde van :-SZjostmans zei:Ik snap die fabrieksman ook compleet, op industrieele schaal moet je snel en goedkoop kunnen produceren, anders verkoop je niets. Wat ik wel van hen jammer vindt is dat hij niet gewoon ronduit toegeeft dat het op industrieele schaal wel zo moet produceren. Want je ziet gewoon aan hem dat hij heel goed weet dat het anders is.
noskos zei:Goede houtskool en briketten voegen niets toe qua smaak.
noskos zei:Nee, pulled pork komt van de barbecue.
Ik gaf antwoord op je houtskool vs gas vraag
Ik ben blij dat die fabrieksmeneer duidelijk tekst en uitleg wil geven. Ik geef hem geen ongelijk, als de markt erom vraagt...
De BBQ-purist zou inderdaad zeggen van niet.Gasburner zei:Dus op mijn gas bbq kan ik geen echte PP maken? :-S
Mac zei:Ik ben blij dat die fabrieksmeneer duidelijk tekst en uitleg wil geven. Ik geef hem geen ongelijk, als de markt erom vraagt...
Als de markt er om vraagt :-/
Ik ben het niet echt eens met die stelling.
[...]
Resultaat is dan ook die meuk :-& die ze (gelukkig) in het programma laten zien.
Triest eigenlijk. (ik zeg doe het goed, of doe het niet)
Mac