Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
de eerste pp er om 23:15 afgehaald, was razend snel.
na wat advies van Dennis en frits weer heel veel bijgeleerd.
de 2e ligt er nog lekker op en zit nu op 82 graden, dus die gaat lekker.
de 1e gepulled, het pullen ging zwaar, je kon goed merken dat het niet omgezet was, maar de smaak is op zich prima, ik kan nu mooi vergelijken met de andere die er om 7:00 uur vanmorgen afgegaan is.
Deze pulde veel beter en makkelijker. Ook de smaak van de 2e is anders, kan moeilijk uitleggen hoe en wat.
Hier de rest van de foto's
als ik eraan toe kom, zal ik vanmiddag nog een foto plaatsen van een broodje pp
dank je wel Frits, ik ben om half 4 toch maar naar bed gegaan en de thermometer naast mijn bed gezet. Ik dacht eerst dat de 2e ook wel zo klaar zou zijn, maar die duurne nog een paar uur.
Was weer een hele leerzame sessie. Denk dat dit toch de beste manier is om de WSM te leren kennen en ontdekken.
Gefeliciteerd met je knorretje Leo! Wat ik al zei, de eerste paar keer gewoon met water in de pan e.d. Als je eenmaal door hebt hoe je je temp goed onder controle kunt houden, dus geen uitschieters naar boven, kun je een aardewerkpan als alternatief gebruiken. En dan wil je snel een DigiQ
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.