Beef en Steak

Poussin? maar dan met Pino!

Sander72

BBQ Junkie
Beste BBQ-vrienden!

Ik was ook geinspireerd geraakt door dat prachtige artikel van Vriend Mac.
Zijn Poussin met blauwe druiven en rozemarijn vind je hier: http://www.macsbbqpit.com/poussin-met-rode-druiven/

Leek me leuk die te maken, maar dan voor het hele gezin... op naar de poelier en daar trof ik me toch een mooie dame! Geen Poussin maar meer een Pino dus!

Lekker met de andere benodigdheden erbij:

Botertje gemaakt met als extraatje lekker wat citroenrasp, ben ik dol op met kip:

En opgevoerd met wat rub voor kip:

Druifjes maakte het echt bijzonder:

Eitje opschoeven naar mooie hoogte:

Was inmiddels al sfeervol buiten:

Zo ging ze erop:

Eerlijk is eerlijk, het ging iets te hard... maar ik wilde een lekker krokant huidje hebben en die extra rub had wat suiker... die kleurde dus te ver:

Zalig gegaard hoor:

Druifjes erbij waren gewoon echt zalig... chocolade, tutti-frutti, rozijntjes echt heerlijk met de kip!

Dit is een blijvertje hoor... erg lekker!

Gezin had ruim genoeg aan deze volle juffrouw van 2,5 kilo uit Bresse... morgen lekker voor lunch op een broodje met een frisse limoen mayo denk ik toch!  ;)

Bedankt voor het kijken, en Mac, bedankt voor de inspiratie!

wouw hee, mooi vastgelegd weer, ziet er ook heerlijk uit

Oeffff, wat een hemelse dame heb je daar. Werkelijk weer subliem in beeld gebracht. Gaat hier ook op de todo. En als er dan een paar druiven over blijven, stop ik die even in de vriezer om ze dan na de maaltijd te nuttigen met een heerlijke stukje kaas en een goed glas .... B-)

Heerlijk Sander. Wij doen ook een dame 1e kerstdag!

Ik gok op burp

Ha ha, geweldig vriend Sander  B-)
Ziet er super uit hoor.

Zo eenvoudig , maar toch.......hemels  :D

Jij ook bedankt voor het delen.

Mac

Lekker!

Mooi om z'n kipje eens "anders" te kruiden en te bereiden

Ziet er heerlijk uit, ben al onderweg! ;)

Terug
Bovenaan Onderaan