BasBQ
Beef en Steak

Porkert 8, nieuw in doos uit 1970!

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
Vandaag heb ik een pakketje binnen gekregen uit Duitsland.
Ik had vorige week op ebay.de een veiling gewonnen en bleef daarbij voor EURO 6,50 (!!) aan een nieuw in doos uit 1970 daterende  Porkert 8 "hangen"...
Nu maar eens snel gaan vies maken!

molen1_zpsd9c66246.jpg


molen2_zps68492d5c.jpg
 
Mooi, en met classic wooden handle  :p
 
mooi apparaat
 
Wauw!!! Wat een vangst! Als er een medaille was voor een-super-product-voor-weinig-kopen dan had je m verdiend!
 
Wat een leukertje!
 
Ik zie dat ik voor de foto het rubbertje verkeerd om heb gemonteerd...hahaha....maar dat mag de pret niet drukken...
@ Boldeagle: ja deze heeft een special old handle  :D :D

nu even zonder gein: is dat dan zo speciaal, volgens mij zijn ze toch allemaal zo, ook die je nu nog kunt kopen op het bekende adres...?
 
Mooie score!
 
Mooie vangst. Verbazingwekkend dat dat rubbertje na al die tijd niet helemaal vergaan is.

 
Laat de worsten maar komen!
 
MrMannetje zei:
Laat de worsten maar komen!

MrMAnnetje +1. Hier ga je veel plezier aan beleven, nu nog even een vulpijpje erbij en je bent er helemaal klaar voor.

 
Zie trouwens dat je ook een lade uit de keuken haalt om hem op je aanrecht te plaatsen?! ;)
 
neen, dat zwarte "gat" wat jij denkt te zien is het bovenste deel van het front van de vaatwasmachine  :)
dus geen verwijderde lade....
 
Haha oke.... Kun je nog net de schroef aandraaien? Ik moet er dus wel een lade uithalen....
 
ja die deur van de vaatwasser lig net diep genoeg.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan