BasBQ
Beef en Steak

Pompoen glazen?

 
 

Pret1987

Vuurmaker
Berichten
60
Goede avond,

Komend weekend ga ik mij samen met een vegetarische vriend een avondje BBQen. We hebben al wat leuke recepten, maar we zitten nog met 1 uitdaging: Hij heeft een pompoen uit eigen tuin en daar willen we wat leuks mee doen.

Ik dacht, gewoon parten grillen, met een zoete glaze die karameliseerd. Dat lijkt mij wel wat. Hoe zal ik dat aanpakken? Iemand leuke ideeën? Of andere top tips?

Alvast bedankt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Flespompoen snij ik in 2, insmeren met olie, paar inkervingen daar look en kruiden naar keuze.
Deze laat ik indirect garen, zacht=klaar.

Zelfs klus de dag erna lekker, ook eventuele in kefir of yoghurt.
 



Beide zijn goud.
 
Men zegt weleens "bezint eer ge begint"
Dit hoort niet thuis in H&F, lees daarvoor de huisregels.
Deze verplaats ik naar recept gevraagd
 
Dank! Ik had al rond zitten kijken waar ik hem het beste vond passen. Maar die blijkbaar over het hoofd gezien! Misschien een Vega sectie toevoegen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Waarom een vega sectie toevoegen, een reportage van je gerechten met foto's zijn van harte welkom in H&F, vlees of geen vlees.
vragen over een recept horen thuis in dit gedeelte. maar dat had je in de huisregels kunnen lezen.;)

PS, er is in het receptengedeelte wel degelijk een Vega deel, voor recepten.
Ook in bijgerechten staan legio recepten die vega zijn en met wat gegrilde chiabatta of wat pasta bijvoorbeeld zijn om te toveren tot hoofdgerechten
 
Waarom een vega sectie toevoegen, een repotage van je gerechten met foto's zijn van harte welkom in H&F, vlees of geen vlees.
vragen over een recept horen thuis in dit gedeelte. maar dat had je in de huisregels kunnen lezen.;)
Excuus, excuus, ik had mijn post ook alweer verwijderd, maar blijkbaar kon jij hem nog zien. Ik ben knullig geweest met zoeken en begrijp dat deze post hier hoort en heb de rest van de vega sectie gevonden onder recepten . Daar ga ik nog wat inspiratie op doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Excuus, excuus, ik had mijn post ook alweer verwijderd, maar blijkbaar kon jij hem nog zien. Ik ben knullig geweest met zoeken en begrijp dat deze post hier hoort en heb de rest van de vega sectie gevonden onder recepten . Daar ga ik nog wat inspiratie op doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Helemaal goed, als tip wil ik je deze meegeven, dit is een killer. hier krijg je wauw gezichten mee.

 
Helemaal goed, als tip wil ik je deze meegeven, dit is een killer. hier krijg je wauw gezichten mee.

Melanzane! Grappig, eten we wel vaker, maar nooit bedacht dat op de BBQ te doen . Top idee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan