veel bloem gebruiken, op bakpapier of op de handjes vormen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
richard0501 zei:veel bloem gebruiken, op bakpapier of op de handjes vormen
paulus1972 zei:Dit recept is heerlijk maar ik zit met een probleem. Als ik t deeg dun uitgerold heb in de keuken en dun bekleed heb dan kan ik de pizza niet meer oppakken. Die plakt op het marmeren keukenblad. En dan krijg ik d'r pizza dus niet meer naar mijn Q toe. Zelfs met vier handen lukt het niet omdat de boel dan omvouwt. Iemand tips of trucs? Of wat doe ik fout? Erg vervelend want het meisje is gek op pizza.
paulus1972 zei:Dank dank ook namens het meisje. Gaan we maar een schep regelen en een nieuwe poging wagen. Dank voor de link maar vind t dan wel duur schepje worden. Die moet vast ergens goedkoper te krijgen zijn.
paulus1972 zei:Het set was 2.49! Mooie borstel om de saffire af en toe te borstelen. En het blik als Pizzaschep. Dank hier is groot. Vooral van het meisje ze was erg blij. En met genoeg bloem werkt t inderdaad prima zo,n goedkope pizzaschep.
We kunnen wel een lijstje maken met goedkope bbq oplossingen. Van hamburgertent tot Pizzaschep!.
Nogmaals dank
pizzabakker zei:Allereerst bedankt voor het recept. Ik heb nog wel enkele vragen voor de pizza-experts hier.
1. Moet je na de eerste keer rijzen het deeg nogmaals doorkneden? Bij sommige youtube filmpjes houden ze het luchtig en verdelen het gelijk in kleine bolletjes.
2. Ik heb deeg voor 4 bodems gemaakt. Deze heeft 2 uur gerezen en toen afgedekt in de koelkast gestaan. hoeveel uur van te voren moeten ze uit de koelkast om op kamertemperatuur te komen?
3. Ik wil er graag 2 gebruiken, kan ik de overige 2 bollen alsnog invriezen of kan dat alleen na de eerste keer rijzen?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
richard0501 zei:veel bloem gebruiken, op bakpapier of op de handjes vormen
Dominique zei:Succes morgen, ik ben benieuwd hoe een en ander uitpakt!