Beef en Steak

Pizza uit de pizzaoven

Zien er top uit die pizza's. Ik houd zelf ook van eenvoudig (less is more!) en houd ook van Margherita. Maar ook de Marinara (tomaat, knoflook, oregano en olijfolie) wordt hier vaak gemaakt.
Die pizza met peer heb ik van @SandyMan, en gebruik ipv gorgonzola geitenkaas. Ook even wat honing erover.

Hoeveel hydratie heb je?

Ik vraag me af of je dit verschil proeft. Ik vind het prijsverschil best groot, maar betwijfel of het smaakverschil zoveel beter is.

Prijsverschil valt reuze mee. Heb bij de Sligro en van Italiëplein allebei mozzarella vibes gekocht en smaakten zoveel beter dan gemiddelde kaasmix uit de supermarkt. Zon kaasmix kost al gauw 3,50 voor een klein zakje. Dat is ook niet goedkoop.

Prijsverschil valt reuze mee. Heb bij de Sligro en van Italiëplein allebei mozzarella vibes gekocht en smaakten zoveel beter dan gemiddelde kaasmix uit de supermarkt. Zon kaasmix kost al gauw 3,50 voor een klein zakje. Dat is ook niet goedkoop.
Ik weet niet wat je precies bedoelt met 'kaasmix', maar ik koop gewoon Mozzarella light bij Jumbo a €0,99 voor een zakje van 220gr.

Ik bedoel dit soort kaas. En dit zakje is slechts 150 gram

0ab0c8da5af30ea53727391dcd1e6789.jpg
92040a15dcc819d39b5b75f26450efc6.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan