Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dit heb ik eigenlijk nog nooit gemaakt, is dit een aanrader?Lekker hé
Zo maken wij hem ook het liefst.
Heb je er nog een saus bijgedaan zoals chimmichurri of zo?
En of!!!Nee dit heb ik eigenlijk nog nooit gemaakt, is dit een aanrader?
Tussen de 150 en 175 gradenOp welke ketel temp heb je hem bereidt? Ik stook mijn kamado altijd op 150 graden. Maar bij bbwexpcenter deden ze het een keer op 90 graden. Ja zolang je ketel temp hoger is dan de kerntemp van het vlees, zal het vlees opwarmen. Maar heeft het verschil in garen?
Uiteraard zal het vlees sneller garen bij een hogere temperatuur.Ja zolang je ketel temp hoger is dan de kerntemp van het vlees, zal het vlees opwarmen. Maar heeft het verschil in garen?
Dat principe is eigenlijk anders. Soareribs stoom je in een verpakking en stoofvlees kook je in vocht om zacht te worden.Ver het algemeen geldt : hoe langzamer je gaart, hoe langer het duurt, hoe zachter het vlees. Denk maar aan het vlees bij spare Ribs, botermals. Of stoofvlees.
Ik heb er geen verstand van hoe het precies werkt, maar de taaie delen in het vlees krijgen meer tijd om zacht te worden.
Je hebt helemaal gelijk. Andere bereidingswijzeDat principe is eigenlijk anders. Soareribs stoom je in een verpakking en stoofvlees kook je in vocht om zacht te worden.
Biefstuk wordt over het algemeen taai naar mate deze verder door gegaard is. Het voordeel van een kagere temp is de gelijkmatige garing. Op joge temperaturen heb je meer een overgang van rood naar gaar. Kijk maar naar dit stuk. Daarnaast als je een rooksmaak wilt mee geven kan je beter een lage temperatuur gebruiken. Bij 150 graden het hout meer als dat het gaat roken.
Maar lekkere picanha hoorm zelf geef ik hem meestal peper en zout. Dat is al genoeg met zo'n lekker stuk!