BasBQ
Beef en Steak

Picahna.....lekker!!

 
 

mstevens76

Sprokkelaar
Berichten
27
Vandaag voor h et eerst picanha gemaakt. Lekker met eigengemaakte chimchurrie, frietjes en zoete aardappel. Alles voor herhaling vatbaar behalve de zoete aardappel vervangen we de volgende keer door een salade.

Picanha alleen voorzien van peper en zout. Daarna minuutje boven de kolen op de vetkant.....gevolg bbq veel te heet haha....daarna, dus nadat de bbq weer enigzins afgekoeld was, tot 52gr. indirect. Resultaat was ruim voldoende volgens de meeëters.
20200509_171343.jpg
20200509_173618.jpg
20200509_184339.jpg
 
Lekker bordje. Zoete aardappel zijn wij wel fan van. En picanha ook trouwens
 
Ziet er goed uit..
Je zou de zoete aardappel ook in plakjes kunnen grillen als je niet van het gepofte houdt. Beetje insmeren met olie en paprikapoeder en grillen maar!
 
Aardappels en zoete aardappels lijkt mij een beetje overdaad qua koolhydraten. Ik zou altijd 1 van de 2 kiezen als koolhydraat en er een andere groente bij doen. Vlees ziet er heerlijk uit.
 
Lekker hoor. Picanha Is ook hier favoriet
 
Ook al zo’n heerlijke picanha. Denk dat ik een aanbieding over het hoofd heb gezien.
 
Lekker hoor!
 
Lekker hoor en gepofte zoete aardappels zijn ook lekker met wat crème fraiche
 
Nice man! Ik heb het een tijdje geleden ook klaargemaakt, maar had er nog ietsje te veel vet aanzitten wat de smaak wel een klein beetje bederfde. Waarschijnlijk dus wat langer afgrillen (?)... Binnenkort maar weer is een poging wagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan