BasBQ
Beef en Steak

Perzische chickenwings

hahaha. geweldig @Peter64 en @Barbeknoei .
Lekker een boom opzetten over chickenwings.

Ik kan eigenkijk niet kiezen. Vind juist de afwisseling tussen die wat dikkere en platte stukjes lekker.
Moet mezelf op een verjaardag ook altijd beheersen om niet op de grond bij de tafel te gaan zitten en de hele schaal chickenwings leeg te eten.
Dan laat ik de kaas met vlaggenstikje en plakjes leverworst maar voor die anderen :ROFLMAO:
 
hahaha. geweldig @Peter64 en @Barbeknoei .
Lekker een boom opzetten over chickenwings.

Ik kan eigenkijk niet kiezen. Vind juist de afwisseling tussen die wat dikkere en platte stukjes lekker.
Moet mezelf op een verjaardag ook altijd beheersen om niet op de grond bij de tafel te gaan zitten en de hele schaal chickenwings leeg te eten.
Dan laat ik de kaas met vlaggenstikje en plakjes leverworst maar voor die anderen :ROFLMAO:
Chickenwings verdienen gewoon een eigen forumgedeelte 😂😂

Mijn collega wil juist de tips (Chinees).
Die platte stukjes zonder vlees. Heerlijk om te frituren en daarna bestrooien met zout en cajunkruiden 🤔
 
Lekkere wings Rick. Kippenvleugels kan je me nog steeds s’nachts voor wakker maken

En marineren met ui is super. In Duitsland wordt dat heel veel gedaan met procureur steaks. SPG en uienringen. Of zout, peper, verse knoflook en ui. Het zuur maakt het vlees mals. En de smaak trekt er in. Kan ik je ook erg aanraden.

50A572D3-6BEE-4034-8AAA-543BE0D5E6A1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan