In principe is alles boven de 250 graden prima. Je moet alleen wat harder werkenTrouwens hoe heet stook je de bbq want met de conveggtor eronder zal dat werken zijn om hem heel heet te krijgen toch?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In principe is alles boven de 250 graden prima. Je moet alleen wat harder werkenTrouwens hoe heet stook je de bbq want met de conveggtor eronder zal dat werken zijn om hem heel heet te krijgen toch?
Ik heb er nog een in de vriezer liggen..De bremzoute ham (volgende keer ontzouten)
Even in een bakje water. Hoe lang weet ik niet. Een uurtje of zo? Wellicht dat @Ewald dat kan vertellen. Die heeft zich tenslotte verdiept in het pekelen.Ik heb er nog een in de vriezer liggen..
Ik dacht die gaar ik mooi en snijd ik in plakken voor beleg (dat mag natuurlijk wat zouter zijn).
Maar ontzouten is ook een goed idee.. Hoe raad je dit aan te doen? gewoon afspoelen of x tijd in een bakje water?
Nee die vind ik meestal ook goed. deze komen van de makro, waren in de aanbieding:De Hammetjes die ik in de super haal zijn meestal niet echt bremzout, ik doe daar ook verder niks aan behalve bestrijken met Mosterd Maple syrup & Jack Daniels Glaze
En ontzouten is echt een trial & error verhaal, proberen en je bevindingen opschrijven, daar heb ik geen formule voor.
Bedankt RenΓ©!Fantastisch verhaal, ik heb genoten! Weer eens wat anders dan die standaard kerstverhalen
Pizza en ananas, perfect fit is toch wel de mooiste grap in dit heerlijke verhaal![]()