jorisvandecruys@outlook.c
Tondelzoeker
Hoi , zijn er hier nog mensen met een pellet bbq , en zo ja welk merk /type en wat zijn jullie bevindingen
Grts
Grts
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noskos zei:@ Silverfox ?!? Hoe bedoel je? Volgens mij ben ik altijd vrij eerlijk in mijn reviews en als iets me niet bevalt aan een barbecue dan vermeld ik dat 9ook.
Als dat een punt was dan was de Traeger de allerbeste barbecue die ik ooit heb gekregen. Ik heb nog nooit zo?n compleet pakket ontvangen met alle soorten pellets, gereedschappen, al hun sauzen en rubs.
Ik ben er voor mezelf gewoon nog niet uit wat ik van een pelletbarbecue vind. Is het nog barbecue?n of heb je een houtgestookte convectie oven in je tuin staan waar alles automatisch in gaat?
De Traeger zelf is een fantastisch mooi apparaat, heeft minpunten maar ook zeker dingen waar ik heel blij van word.
Toen ik ooit in de oertijd mijn DigiQ kocht in de VS kreeg ik een shitstorm over me heen dat ik niet meer aan het barbecue?n was.
Hoeveel anders is een pellet BBQ? Je stelt de temperatuur in en je barbecue doet de rest. En toch voelt het anders. Ik kan er voor mezelf nog niet goed mijn vinger opleggen waarom dat zo is.
Idd de palet ligt gereed voor de vuurton :blush:noskos zei:Ik hoop wel dat je een pellet BBQ en geen palet BBQ hebt gekocht
Mooi ding hoor de Yoder!