BasBQ
Beef en Steak

Peanut Butter and Jelly Burger

And the Winner is.... Top Productie Bram!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
De combinatie lijkt me vreemd te zijn maar de foto's laten wat anders zien, mooie burgers en aardappelwokkels !
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Ik ben fan hoor! Ik heb op mijn blog ook PBJ wings staan. Ook erg lekker. Die combinatie van pindakaas en jam hebben ze goed uitgedacht in de VS 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Ik moet nog 5 weken met mijn pootje in het gips, maar als dat eraf is en ik kan weer een beetje normaal lopen ga ik deze zeker maken. Is aan de favorieten toegevoegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Ondanks dat de burger er wel lekker uitziet zou ik toch overslaan, geen fan van pindakaas of jam.
De spirello's vind ik wel erg leuk 🥰 en dat uit een kookboek van de Efteling 😄

Wist je dat de Spirello van oorsprong ontwikkeld is door een Zuid Koreaan en dat het daar heel populair streetfood is, ze hebben ook nog een variant met een worst in het midden 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Die prikkers die er in zitten op de laatste foto.. is dat creatieve huisvlijt of zijn die ergens te koop?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Die prikkers die er in zitten op de laatste foto.. is dat creatieve huisvlijt of zijn die ergens te koop?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Deze prikkers gekocht via het forum. Misschien dat Frits nog een paar in de verkoop heeft. Of als er genoeg animo is er een batch gemaakt kan worden. Zijn er gaaf. En worden stiekem veel ingezet hier thuis. TOP spul
 
Terug
Bovenaan Onderaan