BasBQ
Beef en Steak

Paul Kirk's Championship Barbecue

 
 
 

DutchCraftBeer

Kooltjesharker
Berichten
218
eeb5e6e5e1fb47ee08458954126a8ef4.jpg

Titel: Paul Kirk's Championship Barbecue
Auteur: Paul Kirk & Bob Lyon
ISBN: 9781558322424
Taal: Engels
Aantal blz: 470
Waar te koop: Bol.com, Book Depository
Prijs in ?: 17,49
Bespreking:

Paul Kirk is een van meest succesvolle BBQ-ers geweest uit het circuit met vele kampioenschappen op zijn naam, oa the American Royal en the Jack. Dit boek geeft naast maar liefst 575 recepten met de beste sauzen, rubs, pork, brisket, ribs, vis, etc, etc, ook een verrassend kijkje in het wedstrijdcircuit in Amerika. Heel veel enorm goede tips (bijv. wat neem je mee naar een wedstrijd?).

Vijf sterren! Must have.

Minpuntje? Meneer Paul Kirk is op zijn Amerikaans gezegd soms een beetje 'cocky' en 'full of himself', maar ach, aan de andere kant mag dat ook best met maar liefst 400 BBQ-trofee?n op je schoorsteenmantel.  ;)
 
Ook deze ken ik niet voel me een beetje achterlijk nu al 3 op een rij.
 
riona zei:
Ook deze ken ik niet voel me een beetje achterlijk nu al 3 op een rij.

Waarom Ron? Je kunt toch niet alle auteurs kennen? Ik dacht in eerste instantie dat Myron Mixon ( BBQ-er)  eigenlijk Kenny Rogers  ( country en western zanger) was. Lekker belangrijk =))
 
Dominique zei:
riona zei:
Ook deze ken ik niet voel me een beetje achterlijk nu al 3 op een rij.

Waarom Ron? Je kunt toch niet alle auteurs kennen? Ik dacht in eerste instantie dat Myron Mixon ( BBQ-er)  eigenlijk Kenny Rogers  ( country en western zanger) was. Lekker belangrijk =))

Deze auteur lijkt ook weer op Kenny Rogers hoor. Kijk maar. Die man is overal! ;)
 
Het is een invasie van Kenny Rogers kloons, aaarggghhhh!!!!  Spooky. ;)
 
Ken Kenny een beetje BBQ-en of kennie het niet? ;)
 
En weer ontopic graag... Boek van The Baron of BBQ en geen oude zanger..
 
noskos zei:
En weer ontopic graag... Boek van The Baron of BBQ en geen oude zanger..
Nou Dennis, ga je gang.  :>
 
Terug
Bovenaan Onderaan