BasBQ
Beef en Steak

PartyQ van BBQGURU

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.791
Hier de foto 's van mijn verjaardagscadeau. Wat zit erin? De PartyQ, een probe, 4 batterijen AA, en afplakfolie. Ik had daarbij nog een adapter besteld, en daar kwam een afdichtdop bij, en nog meer afplakfolie. En een gebruiksaanwijzing.
1bc61171.jpg


De achterkant, met het stopkontaktje voor de probe. Dat metalen plaatje wat je ziet boven de bruine rubberen ringen, is om de PartyQ vast te zetten als je geen adapter hebt.
b1818b5f.jpg


Het aan/uitknopje zit aan de voorkant, daar kun je makkelijk bij, en het geheel voelt solide aan.
In de gebruiksaanwijzing van de adapter staat trouwens ook dat je hem kunt gebruiken zonder een gat te boren in je ketel ( als je geen WSM hebt) door hem door je ventilatiegaten in je deksel te doen. Dan regelt ie dus vanaf de bovenkant de temperatuur.

 
mooi apparaat Dominique, zoiets wil ik ooit ook
 
Dominique, is dit nu een complete set of alleen een regelaar ? de site van BBQguru vind ik nogal verwarrend met de diverse kits, regelaars, blowers en plugs
 
@ Boldeagle ( heb jijook een echte naam?)
Wat bedoel je met complete set? Ik weet niet precies wat je bedoelt? Met deze set kun je aan de gang, en heb je verder niets meer nodig. De andere sets hebben ook nog thermometers die je in het vlees kunt steken, en de temperatuur stabiel houden ook al doe je de deksel open. Dit is het instapmodel. Op batterijen, ook handig, qua stopkontakt in de tuin, zeg maar. Of het ontbreken daarvan.
Die andere kits heb ik me nooit in verdiept, moet ik zeggen, ik vind dat te duur worden.
 
Leo zei:
mooi apparaat Dominique, zoiets wil ik ooit ook


Ik heb een geheimpje, en dat wil ik wel met je delen. ( Hugo van True2BBQ wil ze hier in Nederland gaan verkopen), ga maar sparen. Ik weet niet precies wanneer, dat moet je aan hem vragen. Niet verder vertellen....:)
 
haha, dat had ik al gehoord, maar wil eerstt nog lekker spelen en leren zonder, weten hoe de WSM reageert, hoe je de temperatuur onder controle houdt enz. enz. dat vind ik wel belangrijk om te kunnen voordat ik met een digi-q of iets aan de gang ga
 
Ja, dat is ook een goed plan! Maar dan weet je het in ieder geval.
 
Mooi apparaatje Dominique.

Volgens de beschrijving op de website heb je voor een WSM verder niets extra's nodig, maar je heb toch een extra adapter besteld. Is dit voor een andere BBQ of is het om de PartyQ eenvoudiger op de WSM te monteren?
 
Op de WSM die ik heb gekregen zit een adapter, maar dat wist ik niet. En mijn PartyQ heb ik in eerste instantie gekocht voor op mijn OTP 57. En daar moet wel een adapter op.Maar je kan hem, ( om het verhaal lekker onduidelijk te maken :)  ) ook gewoon door de ketel steken, maar dat heeft wel wat nadelen. Want als je klaar bent met de Q, en je geen adapter hebt, moet je dus in je nog hete Q gaan graaien, want als je de PartyQ niet direct loskoppelt, kan je ventilator smelten. Daar waarschuwen ze voor in de gebruiksaanwijzing. Dus voor die 10 dollar neem ik dan toch liever geen risico.
 
Dominique, je hebt het weer goed voormekaar! Bedankt voor je post en de foto?s. Ben erg nieuwsgierig naar de eerste sessie met dit wonder der techniek  8)
 
Dominique gefeliciteerd, ziet er goed uit!

Mike (Boldeagle) Dit is een complete set om de temperatuur van je barbecue te regelen. Wil je een apparaat die tegelijkertijd ook de temperatuur van je eten in de gaten houdt dan moet je een DigiQ, CyberQ of een Stoker kopen.
 
Ben benieuwd naar de prijzen van Hugo.
 
Heb het thuis front al een beetje op de hoogte gebracht.
 
De prijzen zullen gunstiger zijn dan zelf importeren. Nog even geduld dus ;)
 
Frits zei:
Dominique gefeliciteerd, ziet er goed uit!

Mike (Boldeagle) Dit is een complete set om de temperatuur van je barbecue te regelen. Wil je een apparaat die tegelijkertijd ook de temperatuur van je eten in de gaten houdt dan moet je een DigiQ, CyberQ of een Stoker kopen.

Frits (en indirect Dominique) bedankt, ik had hier al naar gekeken maar kwam steeds in verwarring door de verschillende sets. alleen adapter losse ventilator enz enz dus ik zag door de bomen het bos niet meer. dit komt dan waarschijnlijk door de extra mogelijkheid van de probe tbv het voedsel.
Aangezien Dominique deze zelf besteld heeft gok ik er een beetje op dat een prima set is  :p

Boldeagle (Mike dus)
 
Gatverpielekes

Wat een strak setje zo.
Supernetjes gebouwd en mooi compact gehouden.
Meer heb je niet nodig, zeker niet met de marveriks in het bezit.
Ik krijg niet het gevoel dat ik met de digiQ beter af ben.

Maar goed, hij was er nog niet toen ik hem bestelde.......2 weken later wel.

Zucht

Mooie review Dominique, ik zal die van de DigiQ op die manier eens proberen te maken.
 
Poetsertje zei:
Gatverpielekes

Wat een strak setje zo.
Supernetjes gebouwd en mooi compact gehouden.
Meer heb je niet nodig, zeker niet met de marveriks in het bezit.
Ik krijg niet het gevoel dat ik met de digiQ beter af ben.

Maar goed, hij was er nog niet toen ik hem bestelde.......2 weken later wel.

Zucht

Mooie review Dominique, ik zal die van de DigiQ op die manier eens proberen te maken.

lijkt me leuk poetsertje, kunnen wij (als leken) een beetje vergelijken
 
oh prima, scheelt weer de moeite  8)

Ik had dat nou ik er aan denk ook wel gelezen inderdaad.
Perfect verwoord , zo werkt en voelt het inderdaad.
Luchtschuiven heb ik nog niet goed gedaan lees ik net, zal ik aanpassen de volgende keer.

Gekkevraag misschien
Zou je geen accupack kunnen maken voor als je in het veld staat zonder stroom, zou best handig zijn denk ik.
travo zit in de stekker denk ik, dus dan moet dat toch lukken zou je zeggen.
Snoertje van accu naar stuurapparaat zou dan voldoende moeten zijn.
PartyQ heeft het tenslotte ook.
 
Hij werkt op 12V, een accu is 13,8V. Maar misschien een accupack met 8 D-cellen in serie? Geen idee hoeveel alles bij elkaar trekt eigenlijk... als de partyQ het op 4 penlites kan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan