BasBQ
Beef en Steak

PartyQ RTFM!!!

 
 
 

Gerard777

Gemarineerd
Berichten
2.031
Na mijn 24 uurs brisket en pulledpork sessie was ik nog niet overtuigd van de partyQ. De dome temp was veel lager dan de partyQ terwijl de resultaten bij het gebruik zonder partyQ altijd goed waren. Waarschijnlijk had ik doms gedaan...

Zojuist de partyQ in kokend water gehangen en wat geeft dat apparaat aan: 130 graden Celsius!!! :eek:

Toen maar even als echte man de handleiding er voor het eerst bijgehaald. En ja hoor, ik heb wat doms gedaan. Heb ik dus in plaats van de temperatuur in te stellen de calibratie aangepast de eerste keer dat ik dat ding in mijn handen had! Dus brethren lees eerst de handleiding voor je met dit soort precisie materiaal aan de slag gaat...
RTFM! Read The Farkin Manual
 
vind het leuk te merken dat je een echte hollander bent.
Eerst doen en dan pas de gebruiksaanwijzing lezen.
Ik ben er net zo een  :)

Ben blij dat je eruit gekomen bent
 
Gerard, wat naar voor je, en was je erg teleurgesteld? Ik kan me dat enorm voorstellen hoor! Maar wel keigoed dat je het dus hebt opgelost, heel knap.
 
Volgens mij is dat niet specifiek Hollands Leo, maar doen mannen over de hele wereld dat gewoon, net zoiets als niet de weg vragen ;)
 
Goed om te lezen, zo'n blazertje staat hoog op mijn boodschappen lijstje  :p
 
:D :D
Het is een echt mannending om niet de gebruiksaanwijzing te lezen !
Maar het is ook een mannending om later toe te geven, dat dat een verkeerde keuze was.  8)

Eigenwijs zijn heeft soms zijn voordelen (alleen nu nu ff niet) ;)
 
@domi was wel ff teleurgesteld, want had hoge verwachtingen. Die bleken dus wel terecht, alleen mijn eigen domheid stond het succes in de weg ;)

Ik kan me nu wel tot ervaringsdeskundige rekenen en klanten goed adviseren ;)

elk nadeel heb ze voordeel :p
 
Ik vroeg me al af waarom er altijd van die papiertjes bijzitten !!
Maar jij denkt dus dat deze om te lezen zijn ?
 
Volgens mij is dat inpakpapier, maar ja, ik ben een vrouw dus weet dat niet zeker.... ;)
 
Helemaal herkenbaar!
 
noskos zei:
... niet de weg vragen ;)

Haha.. heeeel herkenbaar in de spiegel. Heb me zelfs zo weten te overtuigen dat ik echt TomTom op m'n telefoon moest hebben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan