BasBQ
Beef en Steak

Paella op de OTG

 

Dick3G

Stoker
Berichten
282
Ik zag in de Allerhande van deze maand dat in de Allerhande van volgende maand (die van juni)  ze komen met een ?Kookles Paella?.
Dat herinnerde mij eraan dat ik nog wat foto?s had van Paella die ik, ik denk zo?n 2 jaar geleden, gemaakt heb op de OTG.

Paella01.jpg


Paella02.jpg


Paella03.jpg


Nu ik deze foto?s weer zie vind ik dat het binnenkort weer eens tijd wordt om een Paella op de OTG te gaan maken Dan moet het natuurlijk wel eerst wat warmer en ?Spaanser? worden hier.

Maar misschien is het ook leuk om, al of niet aan de hand van de AH ?Kookles Paella? ook eens  Paella op de Weber te gaan maken en de creaties te vergelijken.

 
 
Prima gelukt zo te zien, en zo hebben we geen flam verdeler nodig.
 
Ziet er prima uit Dick, en mooie foto's!!
 
Mooi pannetje Dick, fijn om te zien dat het lukt met de foto's. En misschien inderdaad leuk om een paella dag te doen van de zomer. Zoek ik voor Frits wel even een recept op uit het binnenland, met konijn of zo en zonder vis ;)
 
ziet er goed uit Dick.

noskos zei:
Mooi pannetje Dick, fijn om te zien dat het lukt met de foto's. En misschien inderdaad leuk om een paella dag te doen van de zomer. Zoek ik voor Frits wel even een recept op uit het binnenland, met konijn of zo en zonder vis ;)

mag ik dat recept dan ook gebruiken Dennis?  :)
 
Tuurlijk, ga wel even zoeken ;)
 
gelukkig, ik mag geen vis hebben van de dokter zeg ik altijd tegen mijn meiden  :D
 
Zeer mooi pannetje! Paella is zooo lekker!
 
Als vervanger voor de vis kun je goed kippedijenfilet gebruiken. Dat doe ik hier ook wel eens.
 
In het binnenland van Spanje maken ze hem gewoon met konijn e.d. En dan is het nog steeds paella hoor ;)
 
Abraham, deze lijkt ook helemaal goed. Met kip en konijn en zonder vis.
Ik ga dit recept zeker ook wel eens proberen.

 
 
Terug
Bovenaan Onderaan