BasBQ
Beef en Steak

Padamo Charcoal Quick Starter

 

tomvond

Vuurmaker
Berichten
65
Iemand ervaring met dit ding? Scheelt namelijk veel rook. Zo in deze fantastische dicht bebouwde omgeving. Daarnaast kan ik me voorstellen dat niet altijd iedereen gecharmeerd is als 5x in de week de q aan staat.


414tnp%252BxnWL.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=DrDM_wHVlIE
 
ziet er leuk uit, maar om nou te zeggen dat ik zoveel rook heb als ik de starter gebruik valt ook reuze mee, is vaak maar heel even
 
eens bij mij is het ook nog geen tien minuten. Echter kan dit door een ander als hinderlijk worden ervaren dat is het meer een beetje
 
Geen ervaring mee, maar is dus eigenlijk een firesarter met een fohn eronder. Ziet er razendsnel uit, maar ook wel gedoe met batterijen en zo. Een gewone firestarter met bruine aanmaakblokjes werkt ook goed, wel iets minder snel dan dit ding, maar nog steeds snel in vergelijking met wapperen krant/blazen... Je hebt nog tijd om andere dingen te doen tijdens opwarmen briketten. Zoals gezellig zwaantjes vouwen van je servetten =))
 
Dominique zei:
Geen ervaring mee, maar is dus eigenlijk een firesarter met een fohn eronder. Ziet er razendsnel uit, maar ook wel gedoe met batterijen en zo. Een gewone firestarter met bruine aanmaakblokjes werkt ook goed, wel iets minder snel dan dit ding, maar nog steeds snel in vergelijking met wapperen krant/blazen... Je hebt nog tijd om andere dingen te doen tijdens opwarmen briketten. Zoals gezellig zwaantjes vouwen van je servetten =))

:D

Maar er is ook een adapter bij :)
 
Als je (of de omgeving) last heeft van de rook, zou je ook het gebruik van andere houtskool of briketten kunnen overwegen. Daar is veel in te halen in ieder geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan