Hallo mede stokers. 
Omdat ie zo lekker is/was ging hij ook weer snel op dus weer aan de slag.
Gisteren tijdens het boodschappen doen liepen we (heel toevallig)
langs de slager.
Vrij nieuw in de buurt en nog onbekend voor ons dus dacht 'k zal eens kijken of ie wellicht een stukje procureur had liggen.
Niet op de plank meneer was zijn antwoord op m'n vraag, maar als U even geduld heeft wil er wel even een voor U uitsnijden,hoe zwaar had u gedacht.
Nou, twee twee en halve kilo of zoiets vind ik wel mooi als U dat heeft, doe maar dan.
Wat denk je, komt er uit de koeling een behoorlijk stuk voorgevel van een varken (zo te zien voor mij want ik ben geen slager) en hij begint te snijden tot er een heel mooi stuk procureur overblijft van 2? kg.
Leuke ervaring om dat eens te zien.
Thuis gekomen gelijk injecteren en in de rub voor de volgende dag.
Zo gezegd zo gedaan.
Van morgen vroeg uit de veren (voor mijn doen) en aan de gang.
06.00 uur op de Q en 19.00 uur pas klaar ondanks het in pakken, vrij lang vond ik.
Maar hij was weer heerlijk en nog 3 zakjes voor in de vriezer.
Een paar plaatjes van het gebeuren.
Leuk dat jullie meekeken.

Omdat ie zo lekker is/was ging hij ook weer snel op dus weer aan de slag.
Gisteren tijdens het boodschappen doen liepen we (heel toevallig)

Vrij nieuw in de buurt en nog onbekend voor ons dus dacht 'k zal eens kijken of ie wellicht een stukje procureur had liggen.
Niet op de plank meneer was zijn antwoord op m'n vraag, maar als U even geduld heeft wil er wel even een voor U uitsnijden,hoe zwaar had u gedacht.
Nou, twee twee en halve kilo of zoiets vind ik wel mooi als U dat heeft, doe maar dan.
Wat denk je, komt er uit de koeling een behoorlijk stuk voorgevel van een varken (zo te zien voor mij want ik ben geen slager) en hij begint te snijden tot er een heel mooi stuk procureur overblijft van 2? kg.
Leuke ervaring om dat eens te zien.
Thuis gekomen gelijk injecteren en in de rub voor de volgende dag.
Zo gezegd zo gedaan.
Van morgen vroeg uit de veren (voor mijn doen) en aan de gang.
06.00 uur op de Q en 19.00 uur pas klaar ondanks het in pakken, vrij lang vond ik.
Maar hij was weer heerlijk en nog 3 zakjes voor in de vriezer.
Een paar plaatjes van het gebeuren.

Leuk dat jullie meekeken.