BasBQ
Beef en Steak

Opslag/bewaarsysteem roosters, stenen, platesetters

 

wbrooymans

Vuurmaker
Berichten
51
Waar laat iedereen zijn extra roosters, pizzasteen of platesetters als je ze niet gebruikt of je bouwt je (hete) bbq om naar een andere setting. Ikzelf ben op zoek een opslagsysteem (evt zelf maken) om mijn verzameling netjes in op te slaan ook als ze heet zijn. Mensen hier met ideeën??

Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk
 
Volgend.

Ik wilde ik mijn schuurtje wat planken of houders maken om de boel op te bergen maar ben benieuwd naar de creatieve oplossingen hier!

Groeten van Robert
 
Ik hèb naast de overkapping een schuurtje gemaakt waar ik al mijn spullen in opsla.
Geïsoleerd en voorzien van kachel zodat vocht geen kans heeft.
92f8084ba1a125b24667eef749098b5f.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Vroeger lag alles in de schuur maar nu ik mijn buitenmeubel heb wil ik het liefst alles daar hebben liggen. Het enige nadeel is natuurlijk vocht.. Ik heb nu een waterdichte opbergdoos besteld waar de halve maan accessoires voor de BGE in passen: https://www.opbergdozen.nl/p/opbergbox-q-line?pid=8184017413.4003

Op die manier kan ik in ieder geval de meeste accessoires voor de BGE zo goed mogelijk bewaren. De platesetter en pizzasteen mag van mij gewoon in de kast zelf liggen. Dat kan wel tegen wat vocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan