BasBQ
Beef en Steak

Opnieuw

Dat geloof ik zo. Maar een fik op een afgelegen terrein kan iets minder begrensd dan in een woonwijk. Wanneer we nu rond de vuurschaal zitten merk je het aan de achterkant. Zijn wel enigszins open stoelen overigens. Misschien heb je wel gelijk maar het punt is een beetje dat ik de verwarming achteraf uit kan zetten als hij niet nodig blijkt. Als ik het niet doe en hij blijkt toch nodig... meh.. :-/

Zie t overigens zeker niet als kritiek, ik vraag om meedenken  ;)
 
Blaas* kuch kuch kuch.
Wat een stof op dit topic.

Hoe staat het met de tuin? Heb het nog even door zitten lezen en ben benieuwd hoeveel van bovenstaande gerealiseerd is!?
 
Sorry, het was een heel plan en het heeft dan ook heel veel tijd gekost. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik dit jaar maar 5x achter de BBQ heb gestaan.
Daarom weinig berichten over de voortgang.
Maar! De tuin is een heel eind op weg.
Even een paar foto's ter indruk. De kleur van de rotsen is niet goed (natuurlijk) tot uiting gekomen. Maar omdat het weer tegen zit wordt dit van het voorjaar opnieuw gedaan.
Morgen worden er 380 planten geleverd en zaterdag een Weber Summit Charcoal. Het wordt nu langzaam tijd om de boel in gebruik te gaan nemen.

540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg

 
Ziet er wel enorm gaaf uit, en dan te bedenken dat het nog niet klaar is.... Dat kan alleen maar geweldig worden.
Wanneer is de inwijding? ;)
 
Haha dank je wel! We zijn stiekem langzaam al begonnen maar ik denk dat de officiele opening van het voorjaar wordt.
 
Zo dan. Dat wordt er een voor in het boekje
 
Wat een geweldige plek wordt dat zeg!
 
WoW, dat ziet er geweldig uit. Succes met planten van het weekend.
 
Wow! Dit is f*cking vet zeg.
Flink project  B-)
 
Nu al SUPER GAAF zeg.
 
 
 

Smokie

Vuurmaker
Berichten
67
Al oud draadje zie ik, maar zeer mooi geworden!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan