BasBQ
Beef en Steak

Opnieuw voorstellen: Axel

Mollos

Sprokkelaar
Berichten
45
Goedemorgen,

Opnieuw voorstellen zeg je, jazeker, dat heb ik al eens gedaan in 2011. https://www.bbqgenootschap.nl/threads/axel-stelt-zich-voor.77/

Toen was ik 23 en woonde ik nog bij mijn ouders, ik kende mijn vrouw nog niet. Ik had toen een Weber OTG57 voor mijzelf gekocht, was druk bezig met pulled pork, ribs, moink balls en andere lekkernijen. Die Weber heeft daarna een goed huis gekregen bij een vriend toen ik naar Veldhoven verhuisde, naar een appartement met mijn vriendin. De Weber stond een paar straten van mij af en heb dan ook nog regelmatig met mijn maat er op kunnen Bbq'en in de zomer.

Maar weer wat jaren later, en ik ben nu 34, heb ik met mijn vrouw een huis gekocht in Eindhoven met een tuintje erbij. Dan kriebelt het toch wel weer om het wat serieuzer aan te pakken. Zo gezegd, zo gedaan en er is sinds gisteren een Bastard gekomen.

Ik kijk er weer naar uit om het nodige te leren en wil vooral eens kijken naar hoe ik hele maaltijden kan bereiden op de kamado. Grote stukken vlees zijn leuk maar vind het ook leuk om andere dingen te leren bereiden op de Bbq, mijn vrouw en ik hebben niet elke keer behoefte aan een groot stuk vlees. Een dag vis of Vega hoeft ook niet verkeerd te zijn.

Nu er nog voor gaan zorgen dat deze maagdelijk witte Bastard maar eens wat donkerder wordt van binnen.

20220614_111705.jpg


20220614_180508.jpg


20220614_180533.jpg


20220614_180630.jpg


20220614_180533.jpg
 
Laatst bewerkt:
Axel, welkom terug en veel plezier met je nieuwe barbecue.
 
Welkom terug Axel en heel veel leer plezier met je nieuwe bbq.
 
Veel plezier met je nieuwe Bastard.
Hier op het forum zijn ideeën genoeg op te doen voor leuke bereidingen.
 
Leuk dat je weer aan de BBQ kan en heel veel plezier met je nieuwe Bastard!
 
Welkom en veel plezier met je mooie Bastard
 
Leuk dat je terug bent.
Gaan met die banaan.
 
Welkom terug Axel!
 
Dank je allemaal voor het leuke welkom! 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan