Door midden zagen?? Dat is niet het eerste waar ik aan zou denken?De kleine brikettenstarter van weber past perfect. Wel het rooster in tweeën zagen anders past het met geen enkele starter denk ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door midden zagen?? Dat is niet het eerste waar ik aan zou denken?De kleine brikettenstarter van weber past perfect. Wel het rooster in tweeën zagen anders past het met geen enkele starter denk ik.
Dan kan je je rooster op de bodem opbergen, en kunnen er weer andere dingen in tijdens vervoer.Door midden zagen?? Dat is niet het eerste waar ik aan zou denken?
En wat te doen als je eens meer dan twee burgertjes of pootjes hebt?Dan kan je je rooster op de bodem opbergen, en kunnen er weer andere dingen in tijdens vervoer.
En wat te doen als je eens meer dan twee burgertjes of pootjes hebt?
(zoals op de foto b.v.)
Gewoon op de bodem zonder rooster, of begrijp ik je verkeerd?Dan kun je je kolen/briketten aan de lange zijde plaatsen zodat je de hele breedte kunt gebruiken, minus een klein randje. Of gewoon hot & fast grillen met de volledige bodem bedekt met je kolen.
De WGA is zo veelzijdig!
Deze video van youtube spreekt misschien wat meer tot de verbeelding. Door het rooster door midden te zagen kan je de spulletjes makkelijker opbergen, doordat je het rooster als het ware kan opstapelen aan 1 kant. Daarnaast erg handig met direct indirect dat je 1 kant kan bijvullen met rookhout of kolen zonder je vlees et af te hoeven halenGewoon op de bodem zonder rooster, of begrijp ik je verkeerd?
Haha, nee de kolen gewoon op het kolenrooster, daar verandert niets aan. Zelf heb ik ook van die ijzeren schotten gekocht waardoor ik de kolen aan de lange of korte zijde kan 'vastzetten'. Deze heb ik van iemand van marktplaats vandaan, en zal hoogstwaarschijnlijk ook wel actief zijn op dit forum...Gewoon op de bodem zonder rooster, of begrijp ik je verkeerd?
Het rooster kan ten alle tijden terug. Het wordt twee helften, maar je kunt ze nog steeds alle 2 neerleggen naast elkaar. Ik heb het een paar weken geleden gedaan.En wat te doen als je eens meer dan twee burgertjes of pootjes hebt?
(zoals op de foto b.v.)