Beef en Steak

Ook maar even voorstellen!

Debjuhhh

Tondelzoeker
Goedenavond,

Na enige tijd meegelezen te hebben is het tijd mezelf eens voor te stellen.
Ik ben Debbie, 28 jaar oud, vanuit het prachtige plaatsje Boskoop.

Vanaf dat ik ongeveer 10 was al erg geïnteresseerd in alle vormen van buiten koken, en riep dus al vroeg 'als ik later groot ben' , dan wil ik een buitenkeuken.

Na een aantal sessies op de 20 jaar oude Weber 47 van m'n stiefvader gedaan te hebben, toch maar besloten zelf een Weber 57 GBS aan te schaffen.

Helaas nog geen beschikking over een eigen tuin. ( dit volgt hopelijk snel ) Dus de BBQ is nu regelmatig voor een ritje in de kofferbak van m'n auto te vinden, als ik de tuin van vrienden of ouders een dagje claim.😁 ( ik hoor weinig geklaag , en wel vaak een 'wanneer weer?' )
Tussendoor experimenteert ik af en toe op een stukje openbaar gemeentegrond 😂

Voorlopig nog een hoop te lezen/leren hier, en hopelijk wat ideeën voor m'n eigen toekomstige buitenkeuken 😉

Bijgevoegd nog een paar foto's van wat sessies van de afgelopen 2 maanden.

IMG-20210515-WA0030.jpg
IMG-20210515-WA0035.jpg
IMG-20210508-WA0017.jpg
IMG-20210508-WA0020.jpg
IMG-20210626-WA0013.jpg
IMG-20210626-WA0018.jpg
IMG-20210626-WA0023.jpg

Welkom hier.
Waar een wil is om buiten te koken, is een weg of beschikbare tuin in dit geval 😉. Mooie sessies al gehad zo te zien.

Welkom bij het genootschap

een reizende kok zo 😉

Welkom

Welkom op het forum.
Kan ik me inbeelden wanneer ik je foto's bekijk dat je niet veel weerstand ervaart om je Q ergens in iemands tuin te mogen neerpoten.
Zo'n weber versleept net nog iets vlotter dan een kamado

Welkom op het forum.
Kan ik me inbeelden wanneer ik je foto's bekijk dat je niet veel weerstand ervaart om je Q ergens in iemands tuin te mogen neerpoten.
Zo'n weber versleept net nog iets vlotter dan een kamado
Haha ja gelukkig wel! Al zie ik mezelf een kamado ook zeker niet elke keer de trappen op en af tillen hier. Dus mogelijk wanneer die een vast plekje zou kunnen krijgen, mag er 1 naast de weber 😉

Ziet er allemaal prima uit.
Hoop dat je snel "je eigen plekje" krijgt.
Al is met jouw talent een foodtruck nog best een mooie tussen oplossing

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan