BasBQ
Beef en Steak

Ook even voorstellen

H

haka

Gast
Beste mensen,

Middels deze zal ik mij even voorstellen: Mijn naam is Hein, 47 jr, ben tandarts van beroep, en al geruime tijd bezig met deze fantastische hobby. Ben in het bezit van een WSM 57, een Master Touch GBS, een kleine rookoven voor met name vis, een Oklahoma offset smoker 16" en als laatste een volgens Italiaans voorbeeld gebouwde houtoven. Ik ben er bijna elk weekend mee bezig, en dan vooral voor de vriendenkring die de weg naar mij heel goed hebben gevonden. Fantastisch als de mensen met een voldaan gevoel naar huis gaan.
Fantastisch mooi forum, ik hoop er veel van te kunnen opsteken!
 
Welkom Hein, spullen zat zo te zien. Ik zeg: kom maar op met de mooie foto's van al dat lekkers :)
 
Hoi en welkom!
 
Welkom Hein, je hebt een mooi assortiment gereedschap om ieder weekend te kunnen verrassen!
 
Beste mensen,

dank voor jullie 'ontvangst' !  :)
Morgen de offset weer eens proberen. Op het menu staan de spareribs, wat kip en als ik het ook nog lukt zalm op ceder.
De WSM beheers ik vrij goed, de offset smoker vind ik lastiger. Kan ook niet echt een goede leidraad vinden voor de offset. Probeer morgen een en ander op de foto te zetten.....
 
hoi Hein,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom en veel plezier
 
Terug
Bovenaan Onderaan