BasBQ
Beef en Steak

One Minute Lighter van AliExpress

Ziet er netjes uit. Inmiddels al gebruikt of nog geen ervaring op kunnen doen ermee?
Ja werkt perfect! Ik heb hem pas 1 keer gebruikt met grote stukken houtskool. Duurde anderhalve minuut, maar dat komt ook omdat ik er geen kleinere stukken tussen had liggen. Dus zeer tevreden voor zover ik er iets over kan zeggen na 1 keer.
 
Let erop dat je bij Alie mogelijk nog kan gaan betalen aan de belastingsdienst.
Dus die prijs komt nog BTW bij (op aankoopprijs + verzendkosten), plus nog inklaringskosten. Dan is het ding ineens duurder dan een looflighter
 
bij ali kan je tegenwoordig ook kiezen om het uit de EU (Belgie, Frankrijk, Spanje, ...) te laten versturen.
Dan heb je geen last van die extra kosten.
 
@Stijn dat is afhankelijk van het product of het überhaupt mogelijk is. Soms kan je kiezen tussen polen, spanje, rusland, frankrijk of China (meestal niet allemaal). In dit geval is er geen keus mogelijk. Verwachtte levertijd is 2 april, dus die wordt gewoon vanuit China gestuurd. Als je geluk hebt klopt de prijs niet op het pakket en hoef je niet alle kosten te betalen
 
@Stijn dat is afhankelijk van het product of het überhaupt mogelijk is. Soms kan je kiezen tussen polen, spanje, rusland, frankrijk of China (meestal niet allemaal). In dit geval is er geen keus mogelijk. Verwachtte levertijd is 2 april, dus die wordt gewoon vanuit China gestuurd. Als je geluk hebt klopt de prijs niet op het pakket en hoef je niet alle kosten te betalen
klopt dat niet alle verkopers het aanbieden, dikwijls is op foto dan zoeken de oplossing en heb je er ergens wel eentje tussen zitten die toch uit EU verscheept.

Zo heeft mijn vrouw dinsdagavond een haardroger besteld.
De eerste verkoper die we tegen kwam had ook geen mogelijkheid om vanuit EU te versturen, gezocht op foto en een andere wel, verzending zelfs uit Belgie en vandaag reeds geleverd met GLS.
De prijs uit China of uit Belgie was trouwens dezelfde en nog goedkoper als bij die eerste verkoper.
 
Ik heb hem inmiddels al een keer of 5 gebruikt en hij bevalt echt super! Makkelijk en snel aansteken zonder rook. Ik heb de bbq echt in een minuut aan.
 
Zojuist ook binnen gekregen. Vanavond maar eens meteen in gebruik nemen 😁
Off topic: ook blij met het kunnen repareren van mijn Weber Kettle Classic 57. Even opgepoetst en deze staat weer te shinen naast de MB 😃

B3D02675-9DA8-46EC-A22A-067BAC0BBD44.jpeg


8B6CDA5A-4202-496E-A49D-31EFA2A69E21.jpeg
 
Iemand deze toevallig al in huis gehaald?

Gamma aansteker

3 tientjes en ziet er zelfde uit als de anderen van de bekende merken die dubbel zo duur zijn. Staat namelijk op mijn verlanglijstje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan