Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed idee van die wielen! Eens kijken of ik grotere voor de kamado kan vinden. Het rollen door de tuin gaat nu vrij lastig.Het is de moeite waard als het JOU de moeite waard is toch?!
Ik weet niet wat je kan want weet niet welk onderstel, maar ik heb mijn BGE onderstel een paar jaar geleden helemaal uit elkaar gehaald, vlak en kaal geschuurd en twee lagen zwarte Hammerite gegeven en daarna met nieuw RVS beslag weer in elkaar gestoken. Nieuwe grotere rubberen wielen eronder en zo gaat 'ie weer jaren netjes mee!
Het is de moeite waard als het JOU de moeite waard is toch?!
Ik weet niet wat je kan want weet niet welk onderstel, maar ik heb mijn BGE onderstel een paar jaar geleden helemaal uit elkaar gehaald, vlak en kaal geschuurd en twee lagen zwarte Hammerite gegeven en daarna met nieuw RVS beslag weer in elkaar gestoken. Nieuwe grotere rubberen wielen eronder en zo gaat 'ie weer jaren netjes mee!
Wielen vind je zeker bij interwiel.
Zelf gisteren nog wielen besteld voor kamado tafel voor familie die ik ga maken.
Ah zo, helder. Ik zal er nog eens naar kijken, hoe dit onderstel in elkaar zit/of het een beetje te doen dit op te schuren en in de hammerite te zettenHet punt is niet of die kamado van jou is of van een ander, ik doel op de constructie. Die oudere onderstellen van BGE kwamen in losse stukken en zijn dus heel goed te (de)monteren. Het oudere onderstel van Kamado Joe was van een ronde stalen stang gebogen en dat lijkt me veel lastiger mooi vlak te schuren... ik gebruikte een schuurblokje waar ik fijn (water)schuurpapier omheen deed. Kan vast ook met een schuurmachine maar ik hou gewoon niet van die herrie. Rustig nat schuren is een heerlijk zen-klusje.