Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een 150 gebruikt. Dakdoorvoer een plakplaat 170. Achteraf had ik een grotere buisdiameter moeten nemen.Mooie oplossing ik ben dit ook van plan om het zo te doen bij mijn overkapping nu was ik alleen benieuwd wat voor dak doorvoer en welke diameter buis heb jij gebruikt?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hi, wat is voor jou de reden dacht je achteraf gezien een grotere diameter had moeten nemen?Ik heb een 150 gebruikt. Dakdoorvoer een plakplaat 170. Achteraf had ik een grotere buisdiameter moeten nemen.
Meer luchtverplaatsing. Dan had ik een groter ‘Y-stuk’ kunnen plaatsen en daarna verkleinen. Met beide kleppen open komt ie nu tekort.Hi, wat is voor jou de reden dacht je achteraf gezien een grotere diameter had moeten nemen?
Dankjewel! Voor mij gaat het om één afvoer dus zou 150 genoeg moeten zijn lijkt mij?Meer luchtverplaatsing. Dan had ik een groter ‘Y-stuk’ kunnen plaatsen en daarna verkleinen. Met beide kleppen open komt ie nu tekort.
Denk het welDankjewel! Voor mij gaat het om één afvoer dus zou 150 genoeg moeten zijn lijkt mij?
Hoi allemaal. Wie heeft nog meer een dergelijke opstelling gemaakt ?Bekijk bijlage 49518afzuiging van gemimarket.nl . Buizen van ventilatieland.nl
Bekijk bijlage 49519
Bekijk bijlage 49520
@Frankysfood waar heb jij de afzuigmotor geplaatst, onder het plafond in de buis of boven het dak in de buis?Ik heb het zo gedaan werkt prima en dan met een dakdoorvoer buisdiameter van 125 gebruikt en een lampenkap van de ikea
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
@Frankysfood waar heb jij de afzuigmotor geplaatst, onder het plafond in de buis of boven het dak in de buis?
Bij mij werd de Etamaster in de buis onderdak te warm.
Heb er 2 gehad die door de warmte inwendig vervormden en daardoor een hoop ratelend / schurend geluid produceerden.