Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Och och zo'n varkentje ziet er na bereiden altijd zo smakelijk uit maar ik kan me niet over het begin van zo'n sessie heenzetten..... Misschien nog maar vaker dit soort topics bekijken...
zo de vakantie zit er weer aan te komen dus er mag weer geklust worden! Eindelijk een spitmotor op 220v gekocht. Krachtstroom is maar op beperkte locaties aanwezig. toch wel lastig.
Vandaag een stevige mount gemaakt voor het steunwiel. De blikken versie die er op zat verboog bij het stevig aandraaien en het wiel kwam scheef te staan als deze weerstand kreeg op de grond. Gelijk ook alle delen van de trekhaak koppeling losgehaald, gepolijst en de veerhendel ingevet.
Op de foto is te zien dat er een tweede schoorsteen op is gekomen, bovenop de vuurbox. Er zit een laag platen onder het grilrooster. De warme lucht gaat hier onderdoor en komt bovenlangs terug naar deze nieuwe pijp. Hierdoor gebruik je de warme lucht dus twee keer. Dit is begin van de herfst al aangepast maar hier had ik nog geen fotos van geplaatst. Hieronder een dikke vette paint tekening ter verduidelijking.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.