BasBQ
Beef en Steak

Ofyr TablO

 
 

KamadoRobert

Stoker
Berichten
354
Ik wilde al langer een kleine grill voor op tafel om in een soort gourmet-opstelling samen op tafel kleine gerechtjes te kunnen bereiden. Ik acht mijn WGA of BGE Mini hiervoor niet geschikt dus ging op zoek.

Mijn oog viel eerst op een shichirin van Yakiniku maar stapte daar toch weer vanaf. Het beste kun je voor zo’n apparaat dure binchotan gebruiken, wat een nadeel is. Ook is de grill volledig open, wat er voor zorgt dat bij het minste of geringste zuchtje wind de boel onder de as zit. Ook grill je bovenop de houtskool, wat snel voor flare ups en rook zorgt.

ik zag toen de Ofyr Tabl’O en vond het een mooi apparaat. Je grillt op een plaat (glad of geribbeld) die verhit wordt door kokosbriketjes die eronder liggen. Het leek me ideaal maar vond de prijs van 379 euro best wel stevig voor zo een simpele grill.

Vanochtend zag ik online bij Kookwinkel Oldenhof een aanbieding: 295 euro! Even voorraad gechecked met een belletje. Tezamen met een VVV kadokaart waar nog 30 euro op stond, kon ik de prijs terugbrengen tot een hele acceptabele 265 euro en kon ik aanschaf voor mezelf en voor de baas verantwoorden.

Heeft iemand hier ervaring met de Tabl’O grill van Ofyr? Ik hoor graag jullie verhalen!

groeten van Robert
 
Terug
Bovenaan Onderaan