Beef en Steak

Offset smoker

chrislager

Tondelzoeker
Hallo,

Ik bbq al sinds 2020. Net voor de lockdown mn kamado binnen. Na een paar jaar gevlamd te hebben kriebelt het naar iets intensievers.

Ik ben aan het kijken voor een offset. Hier weet ik al dat ik geen rommel wil maar ik kom snel bij een prijskaartje van +€2000. Dan moet ik wel even blijven sparen.

Ik heb al een verleden met bbqs kopen die ik uiteindelijk niet vaak gebruik en om te voorkomen dat dit weer gebeurt vroeg ik me af of iemand ideeën heeft om een goede offset (waarvan ik een vergelijkbare kan kopen) uit te proberen in Nederland?

Alvast bedankt

Let wel dat het met een offset werken is, niks even zitten, je wordt chef stoker net als een machinist van een oude stoomtrein.

Wat @Ewald zegt. Er zijn hier een aantal offset gebruikers. Misschien kunnen die je verder helpen of kan je een keer proefdraaien.

Ik heb een nette lette offset smoker, en ben er super tevreden mee. Het is een multifunctioneel ding. Ik gebruik hem ook als.grill als het zo uitkomt. Je prijs range klopt dan wel ongeveer.

Het is ook wel echt werken, maar dat vind ik juist leuk. Maar als je rustig wilt zitten, moet je het inderdaad niet doen.

Er zitten tegenwoordig ook wel bouwers in Nederland die een custom smoker voor je bouwen, maar ik heb geen idee wat dat kost. En dan moet je wel echt weten wat je wilt.

Heb je een idee wat je er mee wil gaan doen?.soorten vlees, hoeveelheden, hoe vaak, etc?

Ik heb al een verleden met bbqs kopen die ik uiteindelijk niet vaak gebruik en om te voorkomen dat dit weer gebeurt vroeg ik me af of iemand ideeën heeft om een goede offset (waarvan ik een vergelijkbare kan kopen) uit te proberen in Nederland?

Zeker een goed idee om eens te oefenen. Zoek contact met Remko Winkelaar van T-Rex in Putten. Daar mag je vast op snuffelstage of je huurt daar een smoker. Geweldige ervaring!

Terug
Bovenaan Onderaan