Beef en Steak

Of je worst lust...

 
 
 

tdp

Kooltjesharker
Berichten
118
Voor hemelvaart weer eens een grote portie bratwurst gemaakt. Ik maak het vaak naar Duits recept, met karwei, majoraan en citroenschil. Ik had me alleen verkeken op het aantal meters varkensdarm dat ik nog had. Je raadt het, te weinig. Bleef ik ineens met 1,3kg 'bratwurstgehakt' zitten. Maar in de vriezer gegooid, om er later maar wat mee te maken.

Gisteren maar eens dit gehakt erbij gepakt en er bratwurstburgers van te maken.
IMG_1685.JPEG


De WGA meegenomen naar mijn schoonvader;

IMG_1695 (1).JPEG

Plakje kaas, 'geheime saus erop (2 delen mayo, 1 deel bbqsaus, iets sap van augurk) en een hamburgerbroodje. BBQ in al zijn eenvoud!

IMG_1696.JPEG



Dochterlief wou liever een frikandel, wat ook geregeld kon worden:

IMG_1694.JPEG


Simpel, makkelijk, donders lekker. Ik vraag me af of ik de volgende keer de moeite neem om er worst van te maken!
 
Kleurrijke plaatjes zo tussen de bloemen 😁.
 
Dit ziet er goed uit!
 
Foto 2 of 4 zou ik insturen voor de fotowedstrijd 😍 zeer smakelijke en kleurrijke foto's.
 
Lekkere hapjes en mooie fleurige kleurtjes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan