BasBQ
Beef en Steak

nu ook met video!! Zondag wat beefribs, pp en baby back ribs maken, enjoy

2d516956e2fd4f617e2471e2dffbc9bc.jpg


Grill Guru


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volle bak, ook een heel arsenaal aan BBQ's zie ik. Staatsloterijtje gewonnen Ben? :D
Shortribs zien er lekker uit zeg.
 
KamadoNovice zei:
Volle bak, ook een heel arsenaal aan BBQ's zie ik. Staatsloterijtje gewonnen Ben? :D
Shortribs zien er lekker uit zeg.

haha dank je, nee geen loterij gewonnen, ben begonnen met een Outdoorchef op gas (woonde toen in een appartement met balkon), toen verhuist en een Weber gekocht voor mijn filmpjes, de smoker vond ik bij Fonq (beschadigd maar dat boeit me niet) en de kamado in december gekocht en toen wel korte sessies gedaan maar nog geen lownslow, mooi speelgoed :)
 
BensBQ zei:
KamadoNovice zei:
Volle bak, ook een heel arsenaal aan BBQ's zie ik. Staatsloterijtje gewonnen Ben? :D
Shortribs zien er lekker uit zeg.

haha dank je, nee geen loterij gewonnen, ben begonnen met een Outdoorchef op gas (woonde toen in een appartement met balkon), toen verhuist en een Weber gekocht voor mijn filmpjes, de smoker vond ik bij Fonq (beschadigd maar dat boeit me niet) en de kamado in december gekocht en toen wel korte sessies gedaan maar nog geen lownslow, mooi speelgoed :)
Ziet er goed uit. Mooi gebroerdelijk naast elkaar.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

 
Erwin.schimmel zei:
BensBQ zei:
KamadoNovice zei:
Volle bak, ook een heel arsenaal aan BBQ's zie ik. Staatsloterijtje gewonnen Ben? :D
Shortribs zien er lekker uit zeg.

haha dank je, nee geen loterij gewonnen, ben begonnen met een Outdoorchef op gas (woonde toen in een appartement met balkon), toen verhuist en een Weber gekocht voor mijn filmpjes, de smoker vond ik bij Fonq (beschadigd maar dat boeit me niet) en de kamado in december gekocht en toen wel korte sessies gedaan maar nog geen lownslow, mooi speelgoed :)
Ziet er goed uit. Mooi gebroerdelijk naast elkaar.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

thanks! ;)
 
Dat ziet er allemaal heerlijk uit dat lust ik ook wel  :)

Nog gefeliciteerd met je vrouw .

En mooi dat kamado mooi gaat  veel plezier ermee staat bij mij ook op verlanglijst maar vrouw moet nog effe overtuigd worden  :D
 
BensBQ zei:
119a5c7b6143144c0a3f840eddc6cbd9.jpg


beef ribs


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zien er mooi uit. Mooie smookring en het lijkt iig sappig genoeg. Eindresultaat? Verwacht nog wel een filmpje he

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

 
Erwin.schimmel zei:
BensBQ zei:
119a5c7b6143144c0a3f840eddc6cbd9.jpg


beef ribs


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zien er mooi uit. Mooie smookring en het lijkt iig sappig genoeg. Eindresultaat? Verwacht nog wel een filmpje he

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

ik moet zeggen dat alles bijzonder goed smaakte (je begrijpt dat niet alles op is :D), beefribs waren erg sappig, wanneer dit filmpje komt weet ik nog niet maar komt wel ;)
 
Lekker allemaal zeg....
 
Terug
Bovenaan Onderaan