Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foto van je nieuwe kamado?BensBQ zei:dank je kamado gaat ook lekker
KamadoNovice zei:Volle bak, ook een heel arsenaal aan BBQ's zie ik. Staatsloterijtje gewonnen Ben?
Shortribs zien er lekker uit zeg.
Ziet er goed uit. Mooi gebroerdelijk naast elkaar.BensBQ zei:KamadoNovice zei:Volle bak, ook een heel arsenaal aan BBQ's zie ik. Staatsloterijtje gewonnen Ben?
haha dank je, nee geen loterij gewonnen, ben begonnen met een Outdoorchef op gas (woonde toen in een appartement met balkon), toen verhuist en een Weber gekocht voor mijn filmpjes, de smoker vond ik bij Fonq (beschadigd maar dat boeit me niet) en de kamado in december gekocht en toen wel korte sessies gedaan maar nog geen lownslow, mooi speelgoed
Erwin.schimmel zei:Ziet er goed uit. Mooi gebroerdelijk naast elkaar.BensBQ zei:KamadoNovice zei:Volle bak, ook een heel arsenaal aan BBQ's zie ik. Staatsloterijtje gewonnen Ben?
haha dank je, nee geen loterij gewonnen, ben begonnen met een Outdoorchef op gas (woonde toen in een appartement met balkon), toen verhuist en een Weber gekocht voor mijn filmpjes, de smoker vond ik bij Fonq (beschadigd maar dat boeit me niet) en de kamado in december gekocht en toen wel korte sessies gedaan maar nog geen lownslow, mooi speelgoed
Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Als je overhoud, dan meld ik mij wel aan om je te helpen met opetenBensBQ zei:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Erwin.schimmel zei:Als je overhoud, dan meld ik mij wel aan om je te helpen met opetenBensBQ zei:
picosuma zei:Dat ziet er allemaal heerlijk uit dat lust ik ook wel
Nog gefeliciteerd met je vrouw .
En mooi dat kamado mooi gaat veel plezier ermee staat bij mij ook op verlanglijst maar vrouw moet nog effe overtuigd worden
Zien er mooi uit. Mooie smookring en het lijkt iig sappig genoeg. Eindresultaat? Verwacht nog wel een filmpje heBensBQ zei:
beef ribs
Erwin.schimmel zei:Zien er mooi uit. Mooie smookring en het lijkt iig sappig genoeg. Eindresultaat? Verwacht nog wel een filmpje heBensBQ zei:
beef ribs
SilverFox zei:Lekker allemaal zeg....