BasBQ
Beef en Steak

Nu bij de Lidl: Grill meister

 
 

nicky

Stoker
Berichten
409
Dit lijkt me wel handig:

asy3a8ap.jpg


En rookhout voor 1,50

u5y6e6u9.jpg


En alu bakjes
eru7utat.jpg


 
veel herkenbare dingen, maar nu met een grillmeister label eraan. voordeel is zeer zeker de gunstigere prijs
 
Boldeagle zei:
veel herkenbare dingen, maar nu met een grillmeister label eraan. voordeel is zeer zeker de gunstigere prijs

Jep, ik heb die aanmaakrolletjes wel vaker gezien maar vond ze altijd te duur. Deze keer heb ik een doosje meegenomen :p
 
Mooie prijsjes altijd bij die Lidl. Let bij het rookhout wel even op of het ?cht hout is, of dat ze het weer in een of ander vuig goedje hebben gedrenkt om er een bepaald 'smaakje' aan te geven. Bij het Kruidvat verkochten ze vorig jaar van dat soort rommel. Hout met appel-aroma e.d., ipv gewoon appelbomen hout.
 
Handy, Thanx!!
 
De rolletjes heb ik al uit probeerd. Is erg mooi spul haal ik zeker meer van. Het hout vond ik vorig jaar tegenvallen. De folie is echt top. Heb ook de bbq saus en de rub in blik meegenomen. Kijk uit de rub in de plastic potjes is voor na de bereiding.

Love lidl  :D :D
 
maroc zei:
De rolletjes heb ik al uit probeerd.
Love lidl  :D :D

Ik ben blij dat mijn vrouw ook bbq besmet is want ze heeft meteen 4 doosjes hiervan meegenomen. En idd brandt prima  :D
 
Boldeagle zei:
maroc zei:
De rolletjes heb ik al uit probeerd.
Love lidl  :D :D

Ik ben blij dat mijn vrouw ook bbq besmet is want ze heeft meteen 4 doosjes hiervan meegenomen. En idd brandt prima  :D

Heb ze zelf nog niet getest. Hoe is het met de rook? Meer of minder dan met die bruine blokjes?
 
Eerst nog 2x 144 Makro bruine blokjes opmaken...
 
nicky zei:
Boldeagle zei:
maroc zei:
De rolletjes heb ik al uit probeerd.
Love lidl  :D :D

Ik ben blij dat mijn vrouw ook bbq besmet is want ze heeft meteen 4 doosjes hiervan meegenomen. En idd brandt prima  :D

Heb ze zelf nog niet getest. Hoe is het met de rook? Meer of minder dan met die bruine blokjes?

Ik heb er niet echt opgelet maar ik heb eigenlijk geen rook gezien dus ik zeg minder. Ik haal hier zeker nog een doos of drie van bij.
 
Vandaag toch even langs fietsen dus :p
 
die krul rolletjes heb ik eens eerder gehad .
ik vind ze enorm stinken.

zal per merk  wel verschillend zijn in wat voor brandstof ze gedompeld zijn?
 
Gebruikte altijd de rolletjes van een duurder merk maar deze doen het prima! Zijn als het goed is in was gedoopt en vooral natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan