Pruimenhout heb ik gebruikt bij gebrek aan iets anders.Pruimenhout is nieuw voor me, lijkt me wel lekker bij varken of gevogelte! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pruimenhout heb ik gebruikt bij gebrek aan iets anders.Pruimenhout is nieuw voor me, lijkt me wel lekker bij varken of gevogelte! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Domme vragen bestaan niet.Ok ik ga (misschien) even een hele domme vraag stellen,
maar sluit je BBQ wel af als je je probes van de temperatuurmeter over de rand hebt hangen?
En ik ben bang dat die zwarte kunstofhoekbeschermdingen niet tegen de hitte kunnen. Of heb ik dat verkeerd?
Moet je die er niet af halen? geen idee mijn probes hebben dat in ieder geval niet.En ik ben bang dat die zwarte kunstofhoekbeschermdingen niet tegen de hitte kunnen. Of heb ik dat verkeerd?
Domme vragen bestaan niet.
De rand zorgt ervoor dat ie alnsog afsluit.
Lekker bezig Thijmen, hoe laat kunnen we aanschuiven? Je hebt toch veel te veel...
Verzonden met rooksignalen vanaf mijn Primo Oval XL (nouja, zodra ik ‘m gekocht heb dan )
Thx en succes/veel plezier alvast!Ziet er heerlijk uit Tijmen! Ik krijg er steeds meer zin in om mijn eerst PP te proberen en te presenteren. Binnenkort komt m'n injectie gun binnen, dan ga ik eens hard plannen maken hiervoor! Eet smakelijk
Toso!Tot zo!