Beef en Steak

Noob

• Onderwerp starter Onderwerp starter hugo_p
  • Startdatum Startdatum
Niets mis met een XL als je maar met z'n 2en bent Hugo.
Mijn XL gaat ook gewoon voor mijn eentje aan hoor  :) (ook voor 1 chickie gaat ie gewoon aan)
Ik zeg maar zo "beter te groot, als te klein"
Welkom

Mac

Hoi Hugo, welkom bij het BBQ Genootschap
Misschien wil iemand wel een XS ruilen voor jouw XL maar als ik jouw was...zou ik daar nog maar even mee wachten :)

Van ruilen komt huilen ;)
Ene, ik heb ook nog mijn gas-bbq (kraan open, tik-tik-tik, en met 5 min op temperatuur; gemak dient ook mij)
Hoe zit het eigenlijk hier?  Worden de mensen die op gas bbq-en met een scheef en smalend oog bekeken? Beetje ondergeschoven tov de stokers?

Maar hier is de kogel door de kerk. De bge gaat op zoek naar een nieuw baasje. Ik zal binnenkort een advertentie plaatsen.

Welkom Noob,

Echt je large niet weg doen! Ik heb een medium gekocht en juist spijt dat ik de large niet genomen heb!

hugo_p zei:
Ene, ik heb ook nog mijn gas-bbq (kraan open, tik-tik-tik, en met 5 min op temperatuur; gemak dient ook mij)
Hoe zit het eigenlijk hier?  Worden de mensen die op gas bbq-en met een scheef en smalend oog bekeken? Beetje ondergeschoven tov de stokers?

Dat idee heb ik niet hoor Hugo, tenzij jij er zelf natuurlijk een punt van maakt ;) . Iedereen mag lekker doen wat hij/zij wil. Ik ben jaren geleden ook met een gassertje begonnen, en heb niets dan hulp hier gevoeld.
Wat wel fijn is en bijdraagt aan de feestvreugde zijn foto's. Veel foto's....

Welnee Hugo, hoe jij de BBQ wilt ervaren is jouw persoonlijke keuze daar zullen we hier niet laagdunkend over doen.
Ik heb zelf ook een 4 pits gasser erbij staan, ik gebruik hem weinig maar ik doe hem zeker niet weg, veel te gemakkelijk.
Aan de andere kant....met mijn Looftlighter heb ik de BBQ ook binnen 5-10 minuten bedrijfsklaar dus er zijn mogelijkheden om het aansteken te verkorten.
Maar ieder het zijne, leven en laten leven!!!
En inderdaad....ook foto's van de gasser-BBQ resultaten willen we hier graag zien ;)

Hugo_P zei:
Worden de mensen die op gas bbq-en met een scheef en smalend oog bekeken?

Nee hoor dat niet, al zal ik je toegeven dat ik een gasser helemaal niks vind, maar dat is mijn bescheiden mening.
Je moet gewoon doen waar jezelf zin in hebt.

Toch zou ik het ei nog niet wegdoen, stel je voor dat je net als veel anderen de ommekeer maakt naar: houtskool :-*

Welkom op het Genootschap, kom maar op met de foto's

*Ik zet even mijn moderatorpetje op*
Ik denk dat het onderhand wel tijd word om op te houden Hugo te vertellen dat hij zijn Ei niet moet verkopen mensen.  Het is wel duidelijk hoe we er over denken, en Hugo heeft zijn beslissing gemaakt, ok?

Dus wat mij betreft, nogmaals welkom hier Hugo, leg je camera naast je BBQ, en ga lekker aan de gang!

Terug
Bovenaan Onderaan