BasBQ
Beef en Steak

Nogmaals voorstellen!

 

Roon

Sprokkelaar
Berichten
28
Hallo ik ben Ronald en ik woon in het prachtige Den Haag.

Eigenaar van Best4bbq, import / groothandel.

Ik ben importeur van de American Stockyard BBQ sauzen en rubs en de Cowtown BBQ sauzen.
Inmiddels ben ik de markt aan het verkennen met een Kamado pellet gestookde BBQ, genaamd Black Olive.

Maar vooral liefhebber van de BBQ.

Ik ben hier niet gekomen om reklame te maken maar om mijn BBQ liefhebberij meer inhoud te geven.
Lekkere recepten bekijken en maken. En mijn passie met soortgenoten delen.
De laatste keer geweest op de meeting in Nootdorp en daar heerlijke dingen kunnen proeven en laten proeven.

Ik hoop nog veel van jullie te leren en kijk ernaar uit om nieuwe recepten uit te proberen!


 
Hoi Ronald, leuk dat je hier ook komt kijken!
Wij hebben elkaar al een paar keer live ontmoet, dus ik hoef me niet verder aan je voor te stellen.
Veel plezier hier op dit supergezellige forum!  ;)
 
Hoi Ronald,

Het was leuk je ontmoet te hebben op de Voorjaarsmeating! Zoals ik al zei wist ik toen niet dat de importeur van al dat moois lid was bij ons :) Nogmaals welkom.
 
Ha Ronald! Welkom hier. Ik heb je zien staan op de meating, maar ik was te verlegen om naar je stand te komen....
 
Met veel plezier lid van het genootschap!  ;D
 
Ik bijt niet hoor!!! Tenzij je met iets lekkers langs komt!!!  :D
 
Dominique zei:
Ha Ronald! Welkom hier. Ik heb je zien staan op de meating, maar ik was te verlegen om naar je stand te komen....
Je was naar mij toe niet te verlegen.... :-[ :-[
 
Dan heb je iets gemist Domi, want de sausjes zijn erg lekker!
 
RedFox zei:
Dominique zei:
Ha Ronald! Welkom hier. Ik heb je zien staan op de meating, maar ik was te verlegen om naar je stand te komen....
Je was naar mij toe niet verlegen.... :-[ :-[
Jij maakte het beest in mij wakker met je muziek ;)
 
noskos zei:
Dan heb je iets gemist Domi, want de sausjes zijn erg lekker!
Ik hoop dan ook op een hernieuwde kennismaking.
 
Roon zei:
Hallo ik ben Ronald en ik woon in het prachtige Den Haag.

Eigenaar van Best4bbq, import / groothandel.

Ik ben importeur van de American Stockyard BBQ sauzen en rubs en de Cowtown BBQ sauzen.

Heb je ook een site Ronald?
 
Dominique zei:
Jij maakte het beest in mij wakker met je muziek ;)
Gelukkig konden we die tijger gezamenlijk en in goede vriendschap weer temmen... ;)
 
Maak je geen zorgen Dominique, ik sta in Hoogeveen en op de Tony Stone. Kom maar langs en ik zal je met genoegen alles laten proeven.
 
Roon zei:
Maak je geen zorgen Dominique, ik sta in Hoogeveen en op de Tony Stone. Kom maar langs en ik zal je met genoegen alles laten proeven.
Ik kom, ik ga het gewoon doen! Dank je wel!
 
RedFox zei:
Dominique zei:
Jij maakte het beest in mij wakker met je muziek ;)
Gelukkig konden we die tijger gezamenlijk en in goede vriendschap weer temmen... ;)
Tuurlijk, ik ben lichtontvlambaar, en dan is het snel weer over :)
 
hoi Ronald,
Wederom welkom bij dit edele genootschap.
 
noskos zei:
Dan heb je iets gemist Domi, want de sausjes zijn erg lekker!

En vergeet Ronald zijn MOINK Balls niet!!
Nogmaals welkom en veel geluk met de handel 8)
 
Terug
Bovenaan Onderaan