BasBQ
Beef en Steak

Nieuwjaars ochtend traditie

 
 

Lowietje72

Gemarineerd
Berichten
1.682
Goedemorgen allemaal,

Allereerst natuurlijk iedereen de beste wensen voor 2015, dat het voor iedereen maar een mooi barbecue jaar mag worden met gezondheid etc. etc.

Waar de traditie vandaan komt weet ik niet precies, maar mijn opa bakte op nieuwjaarsmorgen altijd verse saucijzen en die aten we dan op brood.
Nu houd ik die traditie al jaren in ere en daarmee had ik vandaag gelijk mijn eerste barbecue momentje van 2015.

23A7F7C4-EFE9-4165-AA2E-775FE4F24332_zpsrkuc5ski.jpg

4ABC5853-0331-4B73-9325-CB28D05E0660_zpsuufhpzqb.jpg

4C70A17F-7E43-413F-8D05-9CAD259DF28F_zpsngcfpwur.jpg


De Smokey Joe fijn even opgestart en daarna wat pecan snippers erbij voor het schrik effect van de buren........" Ik ruik ergens brand........"
De pecansnippers hebben hun werk goed gedaan bij de worsten, die hadden namelijk een heerlijk subtiel rooksmaakje.

Fijne dag verder.

Lourens
 
Klasse Lourens, die eerste is vast binnen!
Happy New Year!
 
Hahaaaa! Goed begin voor het nieuwe jaar!
 
Mooie traditie is dat. Die zou ik ook in ere houden.
 
Kijk, dat zijn nou tradities waar ik VOLLEDIG achter sta!
 
Lekkerrrrrr!
 
Mooie worstjes hoor
 
niks mis mee, goed begin van het nieuwe jaar
 
structor zei:
Ik zeg een prima begin van het jaar, mooie traditie. Ik vind alleen dat de traditie nog uitgebreid moet worden met het bezorgen van de broodjes naar de genootschapsleden :D
Als er iets een +1 verdiend is het deze opmerking wel  :D
 
structor zei:
Ik zeg een prima begin van het jaar, mooie traditie. Ik vind alleen dat de traditie nog uitgebreid moet worden met het bezorgen van de broodjes naar de genootschapsleden :D

Ik mag op dat tijdstip op generlei manieren deelnemen aan het verkeer. Er zit dan nog te veel bloed in m'n alcohol.
 
Mooi begin van het jaar kerel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan