BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe WSM deur

 
 
 
 

MrMannetje

Pitmaster
Berichten
520
Vorige week bij Cajun Bandit een RVS WSM deurtje besteld en vanmiddag ging de deurbel al!
Daar was mijn pakketje uit Amerika! Na even knutselen is dit het resultaat.
Hij is lekker dik en voelt solide aan.. en al zeg ik het zelf, ziet er top uit!  ;D

IMG_1530.jpg


Bij Cajun Bandit ook maar gelijk BBQ Sensor Grommets besteld.. Als de postbode dan toch onderweg is.. :p

IMG_1531.jpg


IMG_1532.jpg


IMG_1534.jpg


IMG_1533.jpg
 
Mooi deurtje.

Ik zie alleen dat er weinig nikkel meer op je rooster zit. Te hard gepoetst?
 
ik en poetsen gaan over het algemeen niet echt goed samen..  :p

Nu je het zo zegt lijkt het er wel op, zal het eens beter gaan bekijken.
Lijkt me wel vreemd want zo oud is mijn WSM nog niet dus vaak gepoets is ie ook nog niet.

Kan het problemen opleveren?
 
Ik denk eerder dat het een refelctie van iets is, want de WSM heeft ook een rode gloed.

Ik heb ook zo'n deurtje in mijn WSM zitten, lekker stevig.
 
noskos zei:
Ik denk eerder dat het een refelctie van iets is, want de WSM heeft ook een rode gloed.

Zou het misschien van die rode muur achter de WSM komen? ::)

 
scherp van jullie.. misschien had ik iets eerder moeten gaan slapen gister..  ;)
Ga zo, zonder de zon, nog maar eens even kijken.
 
Sluit zo'n rvs deur ook een stuk beter af, of is dat de reden van aankoop niet ?

Mac
 
Mac zei:
Sluit zo'n rvs deur ook een stuk beter af, of is dat de reden van aankoop niet ?

Mac

Volgens mij wel.. Heb het orginele deurtje meerdere malen bijgebogen maar lekte toch altijd rook..
Moet met de nieuwe deur nog testen maar zal je op de hoogte houden van het resultaat.

Heb het overigens via het forum van Noskos gevonden dus hij kan ons vast meer vertellen.

Sowieso vind ik het een stuk mooier staan ;D
 
Ik hoor het wel, (ik ben ook niet zo te spreken over het originele deurtje, en zit te denken om een of ander tochtstrip te maken (hittebestendig natuurlijk).

Het ziet er iig erg strak uit, dat dan weer wel  :)

Mac
 
Misschien vilt van BGE erom heen?
 
Deurtje is een stuk steviger en als die eenmal goed zit hoef je er nooit meer aan te rommelen, ik niet althans. Had hem in de koffer mee genomen uit de VS, dus heb hem de eerste keer een beetje "geholpen" sinds die tijd sluit hij mooi strak.
Het andere deurtje had ik ook niet echt last van hoor, het was meer omdat het kon ;)
 
Misschien vilt van BGE erom heen?

Daar zat ik ook aan te denken, maar prijstechnisch, is dit (los van verz kosten) vrijwel even duur als een rvs deurtje.

Deurtje heeft wel mijn voorkeur (ik stoor mij aan de gammelheid (is dit wel een woord ??? ), en het feit, dat ik de WSM bijna niet uit krijg (zo vlot als ik met mijn OTG gewend ben, en vandaar ook, dat ik naar een alternatief kijk).
Tevens wil ik ook die doorvoer hebben. Past hier ook de foodprobe door ? (die kromme van de Maverick)

Leuk cadeautje voor kerst denk ik zo  :)

Mac
 
Ze hebben twee maten kabel doorvoertjes, door de kleinste past de foodprobe van de ET732 niet. Voor de grote moet je boren en dan kun je net zo goed de Gamma mod doen, is veel goedkoper.
 
Ik heb de kleinste maat doorvoer 1/4 en de foodprobe van de Maverick ET-73 (krom) past er doorheen (gelukkig)

Verzendkosten naar NL (Den Haag) waren $ 36,77..
 
Nosmo zei:
Ze hebben twee maten kabel doorvoertjes, door de kleinste past de foodprobe van de ET732 niet. Voor de grote moet je boren en dan kun je net zo goed de Gamma mod doen, is veel goedkoper.
gamma mod? :-\
 
De gamma mod is een doorvoer gemaakt met spullen van de gamma

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=633.msg6947#msg6947
 
ik zat daar eerder ook aan te denken, maar je moet dan je gaten in je WSM op gaan boren en dan heb je kans op roestvorming.
Dat is voor mij de reden geweest dat ik het niet gedaan heb
 
Ach Leo, daar zijn toch ook weer middeltjes voor/ tegen te vinden  ;)
Zolang de lak er maar niet af springt tijdens het opboren (foto hierboven ergens )

Mac 
 
Terug
Bovenaan Onderaan