Nadat ik mijn oude tafel verkocht had (iets sneller dan verwacht) wordt het toch eens tijd om aan een nieuwe te gaan werken..
Dus van de week wat inspiratie opgedaan op het internet en wat tekeningen gemaakt..
Dit gaat hij worden:
En de tekening:
Ga het van Douglas hout maken wat ik daarna ga oli?n, het hout in ondertussen besteld.
Ben alleen nog een goede manier aan het zoeken om de houtverbindingen te maken (deuvels of multiplex verbindingen), in ieder geval op een manier dat je geen schroeven ziet zitten.
Het blad wordt van beton, na een blad van hout gehad te hebben en me te irriteren aan de brandvlekjes van verdwaalde kooltjes gaan we eens iets nieuws proberen.
Heb wat info gezocht:
Link 1 Link 2
Vandaag maar eens aan de slag gegaan, oefenen met beton storten met de tegel die onderin de BBQ tafel komt te liggen;
Eerst een beetje specie maken (beamix 100 met 1,5 liter water):
Dan in de mal (gelamineerde spaanplaat ingesmeerd met dus laagje olie):
Half vol, dus netje erin:
Afvullen en de lucht eruit trillen:
Nu nog 4 daagjes in spanning afwachten totdat ik de bekisting eraf mag halen:
Ik houd jullie de komende weken op de hoogte van mijn avontuur
Dus van de week wat inspiratie opgedaan op het internet en wat tekeningen gemaakt..
Dit gaat hij worden:

En de tekening:

Ga het van Douglas hout maken wat ik daarna ga oli?n, het hout in ondertussen besteld.
Ben alleen nog een goede manier aan het zoeken om de houtverbindingen te maken (deuvels of multiplex verbindingen), in ieder geval op een manier dat je geen schroeven ziet zitten.
Het blad wordt van beton, na een blad van hout gehad te hebben en me te irriteren aan de brandvlekjes van verdwaalde kooltjes gaan we eens iets nieuws proberen.
Heb wat info gezocht:
Link 1 Link 2
Vandaag maar eens aan de slag gegaan, oefenen met beton storten met de tegel die onderin de BBQ tafel komt te liggen;
Eerst een beetje specie maken (beamix 100 met 1,5 liter water):

Dan in de mal (gelamineerde spaanplaat ingesmeerd met dus laagje olie):

Half vol, dus netje erin:

Afvullen en de lucht eruit trillen:

Nu nog 4 daagjes in spanning afwachten totdat ik de bekisting eraf mag halen:

Ik houd jullie de komende weken op de hoogte van mijn avontuur