Momenteel moet je wel wat geduld hebben. De aanvoer /productie loopt achter tov de vraag.... Maar komt goed...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn dat het zo snel is opgelost. Heb zelf mijn BGE ook in elkaar gezet, zo moeilijk is dat allemaal niet. Zelf ook gewoon in mn eentje de base in de tafel kunnen tillen.Net met een aardige meneer van de customer service gesproken. Heerlijk bedrijf zeg dit, super snelle reactie en super eager om te helpen.
De scheve luchtinlaat was iets dat hij nog nooit eerder had gezien. Doordat deze scheef is moest ik de vuurring helemaal naar achter plaatsen omdat anders het aspannetje er met geen mogelijkheid uit te krijgen is. Vandaar dat ik een nieuwe base aangeboden krijg. Als ik nog niet de first burn had gedaan hadden ze de complete kamado voor me omgeruild, nu moet ik zelf ff knutselen zodra deze binnen is.
Top!
Wat dan straks te doen met de base die ik over hou
EDIT:
Dit vind ik alvast een erg goed idee haha
Vandaag eindelijk geleverd! Base ziet er goed uit. Bijkomend voordeel is ook dat het bottom vent deurtje wat strakker in de gleuven klemt, maakt het denk ik makkelijker om de temp te controleren. Op zoek naar een paar goede video's over het vervangen van de base en dan wordt het denk ik volgende ergens tijd voor wat geklusMomenteel moet je wel wat geduld hebben. De aanvoer /productie loopt achter tov de vraag.... Maar komt goed...