Beef en Steak

Nieuwe hebbedingetjes van Weber!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frits
  • Startdatum Startdatum
Dominique zei:
Ja, als je in de Nederlandse folder zet dat het voor Deense pancakes is, dan verkoopt het misschien niet? Of dit was een Deense folder haha!
Maar op google staat dat, met een foto, en het ziet er heel bol uit, ik dacht eerst eigenlijk dat het een soort muffins waren ofzo, kijk maar eens...

http://allrecipes.com/recipe/aebleskiver/
Als je dat plaatje bekijkt worden het poffers :D

Eigenlijk een ingewikkelde manier om een opgeblazen poffer te bakken, die je wel kunt vullen, maar wat je niet doet.... Jemigdepemig, ik ben wel onder de indruk. En nee, dat is niet sarcastisch. Ik vraag me af, vullen met echte banketbakkersroom, dan heb je een soort BerlinerBol of zo. Geinig.

Dominique zei:
Eigenlijk een ingewikkelde manier om een opgeblazen poffer te bakken, die je wel kunt vullen, maar wat je niet doet.... Jemigdepemig, ik ben wel onder de indruk. En nee, dat is niet sarcastisch. Ik vraag me af, vullen met echte banketbakkersroom, dan heb je een soort BerlinerBol of zo. Geinig.
en lekker.

de nieuwe Mangal pennen stonden vorig jaar wel in de catalogus maar zijn uiteindelijk niet in het sortiment gekomen dit jaar  ga m morgen ff op een ot 57 zetten.  bij TC de Bosrand hebben we volgens mij alle nieuwig heidjes wel.
ook de catalogus. er staan een paar erg leuke artikeltjes in.

kom ik snel weer eens bij je kijken Jack

Terug
Bovenaan Onderaan