BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe folder Sligro

Bedankt voor de tip! Staan hele leuke dingen in voor mooie prijzen dus ik ga morgen zeker even een kijkje nemen :)

EDIT: Onder andere een mooie prijs voor de Grill Guru Large en een Bonfire large kamado voor 430€? Iemand ervaring met laatst genoemde? Lijkt me toch wel heel mooi om waar te zijn?
 
Laatst bewerkt:
zijn wel heel leuk en een leuke prijs, staan veel leuke spullen in.
Maar hou wel rekening dat er nog btw bijkomt
 
Vanaf donderdag bij Sligro:

Nieuwe bbq-folder

Denk toch even weer wat Dammers inslaan. Verder ben ik ook wel erg benieuwd naar die koelboxen (laatste blz.). Zal dat de prijs voor alle koelboxen zijn?
Ben net even geweest om wat spullen in te slaan, de prijzen van de koelboxen variëren nogal.
Staan er bij van bijna 100 euries 🤔
 
Ik had dammers nog niet eerder geprobeerd
Zak open.. na 10 kolen had ik dit in m'n hand 🤣 lijkt me niet zo lekker hopelijk kom ik niet meer bende tegen 😆.
Overigens wel heel tevreden over de kolen zelf!
Ik gebruik bijna altijd black ranch paraguay maar deze hebbe van zichzelf een sterke smaak.
Gister beer can chicken gemaakt en daar wou ik die sterke smaak dat niet bij.
Erg goed gelukt, weinig tot geen rook zover als dat mogelijk is. Ik stonk geen eens volgens de vrouw hahaha 🤣🤣🤣

20230421_145144.jpg
 
Bedankt voor de tip! Staan hele leuke dingen in voor mooie prijzen dus ik ga morgen zeker even een kijkje nemen :)

EDIT: Onder andere een mooie prijs voor de Grill Guru Large en een Bonfire large kamado voor 430€? Iemand ervaring met laatst genoemde? Lijkt me toch wel heel mooi om waar te zijn?

Als ik er naar kijk is die Bonfire eigenlijk een Grill Guru.. Wel een lekker kleurtje hoor! Staat wel fris in al die grijze tuinen 💚
 
Terug
Bovenaan Onderaan